Stenskivor.se

Stenskivor.se

• BadgeFiveYears
4.5

Välkommen till Stenskivor.se! Vi har marknadens bästa priser på stenskivor. Vi levererar stenskivor av högsta kvalitet. När du beställer stenskivor från oss på Stenskivor.se kan du vara trygg. Vi erbjuder dig billiga och högkvalitativa stenskivor av granit, marmor, dekton och komposit. Vi har funnits sedan 2010 och är ett...

335 omdömen om Stenskivor.se

Sedan starten hos Reco 2012

Tomas J
Skrev om Stenskivor.se

Enkelt att beställa och flexibel leverans. Installationen var förstklassig med snygga skarbar och snab åtgärd på mindre defekt på undersidan av skivan. LEverantören rekommenderas!

Lotte S
Skrev om Stenskivor.se

Det var en rigtig fin oplevelse, man blev godt informeret hele vejen igennem. Opmålingen var perfekt og de 2 der kom og monteret det var meget søde og hjælpsomme og leveret et perfekt stykke arbejde.

Julius T
Skrev om Stenskivor.se

Väldigt bra service och arbete, från start till installation av bänkskivan!

Hans J
Skrev om Stenskivor.se

Väldigt bra service och mycket noggranna

Erika O
Skrev om Stenskivor.se

Väldigt bra service från säljaren. Snabba svar på alla frågor. Även tillverkning av bänkskiva och leverans var snabb och smidig. Vi är jätte nöjda med stenskivan och valet av leverantör!

Viktor B
Skrev om Stenskivor.se

Toppen kundservice, tydlig hemsida där man kan följa hela processen samt fin produkt som levererades på ett smidigt sätt.

Risto R
Skrev om Stenskivor.se

Det var enkelt och bra dialog att komma fram till en högkvalitativ lösning på projektet även om jag levererade en egen rtnings ungerlag Beställde en stor diskbänkskiva i Granit till mycket konkurrens vänligt pris. Fick välja leveranstiden när den passade bäst för mig. Kvaliten på skivan är helt enligt förväntningarna och jag kan nämnda mig som en nöjd kund.

Emilie P
Skrev om Stenskivor.se

Smidig process från början till slut. Hade kontakt med cathrine som var snabb på att svara på mail och ge råd samt info om alla frågor som dykt upp längs vägen. Vi tog in 3 offerter och stenskivor var dom som hade bäst pris och då beställde vi även diskho och blandare också och ändå var priset billigare än dom andra två företagen. Både mätning och montering gick supersmidigt och dom visste vad dom gjorde. Vi är så nöjda med vår nya bänkskiva och rekommenderar verkligen stenskivor vidare.

YOUNUS B
Skrev om Stenskivor.se

Mycket bra företag. Hela processen gick så smidigt. Jag är så nöjd med vår stenskiva från de.

First-Name L
Skrev om Stenskivor.se

Bra service och bra utfört arbete. Personalen var proffsiga

Brantås B
Skrev om Stenskivor.se

Allt funkade klockrent, från beställning till montering

Stefan L
Skrev om Stenskivor.se

Enkelt att beställa, trevliga när vi till slut ändrade sort, Duktiga medarbetare både som mättekniker och installatörer.Snabb ersättningsskiva erhölls efter att två st varit felaktiga, gick relativt snabbt.Sammantaget är vi mycket nöjda med byte till marmorskivor, blev ett annat lyster i köket.

Petter G
Skrev om Stenskivor.se

Väldigt professionell firma med bra priser och kunnig personal. Snabb leverans och superfina bänkskivor. Vi är väldigt nöjda med hela processen från beställning till mätning och leverans med montering.

Ann H
Skrev om Stenskivor.se

Bästa service från början till slut! Stort tack till Mattias Frölander för ett professionellt genomförande av projektet!

Eric L
Skrev om Stenskivor.se

Stenskivor är en mycket bra leverantör. Offerter, inmätning samt montering utfördes på exakt överenskommen tid. De prismatchar även mot andra leverantörer. Jag kan varmt rekommendera dem.

Laura D
Skrev om Stenskivor.se

Super søde, hurtige og tålmodige! Meget flot resultat :)

Gustav M
Skrev om Stenskivor.se

Super tilfreds! De danske priser er nærmest dobbelt så høje, så prisen er skarp. Installation og opmåling gik smertefrit og hurtigt :)

Daniel H
Skrev om Stenskivor.se

Meget god oplevelse - god service

Eva N
Skrev om Stenskivor.se

Proffsigt och snabbt bemötande under hela tiden. Tydlig process där alla delar såsom mätning och montering skedde helt enligt plan. Även offert och pris var enligt det överenskomna, inga överraskningar. Rekommenderas varmt! Med vänlig hälsning Kenneth och Eva,

Anna E
Skrev om Stenskivor.se

stenskivor.se har gett oss vänlig och kunnig kundservice och högsta kvalitet från första kontakten till leverans och installation av en fantastisk sten, Caesarstone Moorland Fog - 20 mm på bänk och stänkskydd samt en ny diskho Claron 500 U Infino. Vi är så nöjda!

Menaf A
Skrev om Stenskivor.se

Jag beställde 2 bänkskivor, vattenfall samt stänkskydd från stenskivor.se. De svarade snabbt på min förfrågan och hade hög tillgänglighet i både telefon och e-post. De hade ett bra utbud av stenar och alternativ och jag fick diskho för ett mycket bra pris. Jag valde att betala för deras tekniker att ta mått. Det råkade bli fel i samband mätningen men kundservice hanterade det hela mycket väl. Skivorna gjordes om helt utan extra kostnad. Ammie på kundtjänst var mycket tillmötesgående och lyssnade till min kritik. Jag är mycket...

Daniel K
Skrev om Stenskivor.se

Smidig och bra process. Väldigt mycket bra information längs resans gång. Kommer handla igen om tillfälle ges.

Wilhelm Mats F
Skrev om Stenskivor.se

Allt startade bra, med bra kommunikation och information. Vi kunde följa processen enkelt efter att vi bestämde oss för stenskivor.se och fick snabbt svar vid frågor. Sen tycker jag processen dom har är lite dålig i och med att man inte kan boka in tider för mätning eller installation förrän man kommer till det steget och då finns det få tider att välja mellan. Detta gör att allt tar mycket längre tid än väntat, men 2-3 veckor extra kanske man kan leva med. Det riktigt dåliga var när skivan hade blivit installerad där allt...

Svar från Stenskivor.se

Hej Wilhelm, Tack så mycket för din återkoppling. Vi värdesätter både positiv och konstruktiv feedback då det hjälper oss att ständigt förbättra vår service. Vi vill poängtera att vi försöker vara så tydliga som möjligt när det gäller leveranstider, men dessa kan variera beroende på olika faktorer såsom tidigare installationer och trafikförhållanden. För att ge våra kunder en uppskattning av väntetiden erbjuder vi möjligheten att följa sin order via "mina sidor". Dessutom finns vi alltid tillgängliga för att svara på eventuella...

Jeanette S
Skrev om Stenskivor.se

Mycket bra! Trevligt och snabbt bemötande. Fint resultat och proffsig installation och mätning

Svar från Stenskivor.se

Hej Jeanette! Tack för att du tagit dig tid att skriva. Vi vill också tacka för att vi fick förtoendet. Mvh Stenskivor.se

Magnus C
Skrev om Stenskivor.se

Proffsig hantering från start till slut. Leverans inom förväntad tid och proffs som installerade.

Svar från Stenskivor.se

Hej Magnus Stort tack för att du tagit dig tid att skriva. Vi uppskattar detta enormt och blir så glada. mvh Stenskivor.se

Lars S
Skrev om Stenskivor.se

precis allt från offert till montering fungerade helt perfekt

Svar från Stenskivor.se

Hej Lars Tack för att du tagit dig tid att skriva. Vi tackar ödmjukast och blir otroligt glada över att läsa att ni är nöjda. Mvh stenskivor.se

Anne Maret H
Skrev om Stenskivor.se

Vi är så nöjda med allt från start till klart! Vi valde en granitskiva Anthracite Elegante som överträffade våra förväntningar. Så fin! Toppenkommunikation med Mattias Frölander , både via telefon och mail som varit väldigt behjälplig och snabb på återkoppling med alla våra frågor. Kan rekommendera detta företag.

Svar från Stenskivor.se

Hej Anne Maret Tack så mycket för att du tagit dig tid att skriva. Vi blir så glada över att läsa att ni är nöjda med såväl service som produkt. Vi kan inte annat än instämma med att Anthracite Elegante är en väldigt fin sten med dess marmorering. Mattias hälsar så gott. Mvh stenskivor.se

Ulrika Å
Skrev om Stenskivor.se

Hittade Stenskivor.se på nätet Bra kontaktperson som var mycket förtroende ingivande snabb återkoppling och hjälpsam med valet av stenskiva, toppen bra.Installationen snabb och mycket smidig. Det enda utmaningen var vid inmätningen av måtten på stenskivan - språkliga brister påverkande tyvärr dialogen och resultatet av mätningen. I stort toppen bra leverantör till ett mycket bra och konkurrenskraftigt pris.

Svar från Stenskivor.se

Hej Ulrika Stort tack för att du tagit dig tid att skriva och din feedback. Vi tackar också för att vi fick förtroendet och vi blir super glada över att läsa att ni är nöjda med vår service och sten. I de fall man upplever språkliga utmaningar så finns vi allt som oftast tillgängliga för stöttning för att besvara frågor och funderingar. mvh stenskivor.se

Daniel G
Skrev om Stenskivor.se

Jag beställde en köksbänk i komposit av Stenskivor.se. Tyvärr hade jag mycket strul med min process. Den stora uppsidan var att de gav lägst pris. Min upplevelse: 1. Uppmätning: Man kan enbart välja dag men finns ingen möjlighet att få reda på ett någorlunda tidsintervall när uppmätaren kommer, utan enda info man får är att "uppmätaren ringer 30 min innan" (kan var morgon till kväll). Jag bodde inte i lägenheten denna tid pga helrenovering, vilket gjorde att ett fönster på 30 min var alldeles för litet spann att förhålla...

Michail K
Skrev om Stenskivor.se

Väldigt bra och proffsigt bemötande från Mattias på stenskivor.se, allt levererades i tid (faktiskt tidigare än beräknat). Toppenkillar som monterade bänkskivan, väldig noga med att allt var korrekt. Kan varmt rekommendera stenskivor.se Jag är supernöjd med slutresultatet!

Svar från Stenskivor.se

Hej Michail Stort tack för att du tagit dig tid att skriva. Vi blir otroligt glada och stolta över att läsa från våra nöjda kunder. Vad härligt att vi kunde leverera er fina sten snabbt och med god service. Mattias hälsar så gott. Mvh stenskivor.se

Nihat S
Skrev om Stenskivor.se

Hej Mattias var mycket hjälpsam hade tålamod. Jag tycker om min Sten Killarna var mycket trevliga . Vänliga hälsningar Fatima

Svar från Stenskivor.se

Hej Fatima Stort tack för att du tagit dig tid att skriva. Det värmer oss att läsa att ni är nöjda meed både vår service och våra produkter. Mattias hälsar så gott. Mvh Stenskivor.se

Kristin A
Skrev om Stenskivor.se

Ypperliga på kommunikation och process som skapar transparens och tydlighet. Samtidigt som de levererar en prisvärd produkt i toppklass på nåde produkt och montage. Överträffade förväntningar ger en kundresa med toppupplevelse. Helnöjd!

Svar från Stenskivor.se

Hej Kristina Vi tackar ödmjukast för din feedback och för att du tog dig tid att skriva. Vi blir otroligt stolta och glada över att läsa att ni är nöjda med vår service liksom våra produkter. Mvh stenskivor.se

Emma E
Skrev om Stenskivor.se

Jättenöjd, från att bara ha en vision på bänkskiva till verklighet! Rekommenderar starkt!

Svar från Stenskivor.se

Hej Emma Vi är otroligt glada för att vi fick förtroendet att förverkliga din vision och dröm till verklighet. Mvh Stenskivor.se

Maria E
Skrev om Stenskivor.se

Mkt lätta att ha att göra med, allt fungerade utan problem

Svar från Stenskivor.se

Hej Maria Tack för att du tagit dig tid att skriva och vi blir super glada över att ni är nöjda. Mvh Stenskivor.se

Åsa D
Skrev om Stenskivor.se

Mycket bra service och bemötande. Kanske önskat instruktioner om skivans hållfasthetsbegränsningar och avstånd mellan upplag etc. Men allt har gått bra så här långt.

Svar från Stenskivor.se

Hej Åsa Tack för din feedback och vi är glad att ni är nöjda. Hör gärna av dig på hej@stenskivor.se om du har några frågor om din sten så hjälper vi gärna till. Mvh stenskivor.se

Petra M
Skrev om Stenskivor.se

Väldigt trevlig säljare som tog sig tid och kom med många bra tips. Personligt! Snabb leverans och de lyckades klämma in min montering innan jul trots hög belastning. Rekommenderar starkt

Svar från Stenskivor.se

Hej Petra Tack för att du tagit dig tid att skriva. Vi blir otroligt glada av att läsa att ni är nöjda. Er säljare Mattias hälsar så gott. Mvh stenskivor.se

Geir H
Skrev om Stenskivor.se

Bra kvalitet på stenskivor och installation till ett rimligt pris

Svar från Stenskivor.se

Hej Geir Tack för din feedback. Det gör oss väldigt glada att läsa att ni är nöjda. Mvh Stenskivor.se

Elias E
Skrev om Stenskivor.se

Fantastiskt bemötande av säljaren, Mattias Frölander och väldigt engageradm genom hela processen. Han sätter verkligen kunden i fokus! Tidplan höll utan några avvikelser och installationen genomfördes snabbt, enkelt men väldigt noggrant! 10/10 möjliga, och kan varmt rekommendera Stenskivor.se

Svar från Stenskivor.se

Hej Elias Tack för det fina omdömet du ger oss. Det värmer och glädjer oss enormt. Mattias hälsar så gott Mvh stenskivor.se

Lina A
Skrev om Stenskivor.se

Min upplevelse av stenskivor.se är över förväntan super smidigt att kunna följa hela processens gång i olika steg online. Alltid snabb och bra återkoppling vid frågor och många goda råd. Bra leveranstider och många installations tider att välja på + proffsiga installatörer. Vi är supernöjda med skivan och kommer garanterat höra av oss igen och rekommendera vidare.

Svar från Stenskivor.se

Hej Lina Tack för din fina feedback! Vi blir otroligt stolta av att läsa att ni är nöjda med allt. Vi instämmer med att vår möjlighet att ge kunden tillgång till processen via "Mina Sidor" är riktigt bra för våra kunder. Mvh stenskivor.se

Anna L
Skrev om Stenskivor.se

Jag kan rekommendera stenskivor.se. Det levererade bänkskivor och stänkskydd till mitt kök. Min kontaktperson Mattias har tålmodigt svarat på alla mina frågor och har varit lätt att få tag på. Jag hade blivit lovad tre veckors leveranstid men redan efter en och en halv vecka var de redo att leverera.

Svar från Stenskivor.se

Hej Anna Vi tackar ödmjukast för att du tagit dig tid att skriva. Det glädjer oss att ni blev nöjda med stenen. Mattias hälsar så gott Mvh stenskivor.se

Per O
Skrev om Stenskivor.se

Mycket professionellt genomförande från sälj till färdigmonterad stenskiva med vask och kranar. Imponerand av det engagemang och känsla säljare Kristoffer Persson har även hela kedjan från lasermätningen till en noggrann montering. En mer än nöjd kund. Tack!

Svar från Stenskivor.se

Hej Per Tack så mycket för att du tagit dig tid att skriva. Det gör oss super glada att höra att ni är nöjda med hela processen hos oss och produkten. Kristoffer P hälsar så gott. Mvh stenskivor.se

Marika W
Skrev om Stenskivor.se

Trevligt bemötande. Proffsigt arbete. Supper nöjd!

Svar från Stenskivor.se

Hej Marika Stort tack för din feedback, det gör oss mycket glada att höra att du är nöjd med hela processen hos oss och produkt. Mvh stenskivor.se

Mats T
Skrev om Stenskivor.se

Bra produkt och leverans men värdelös betalningsfunktion eftersom de inte har bankgiro utan man kan bara välja betalningsalternativ som ger en kreditupplysning.

Svar från Stenskivor.se

Hej Mats Tack så mycket för din feedback. När man registrerar sin betalning så får man olika alternativ till hur man vill genomföra sin betalning. Det tas inte en kreditupplysning på alla alternativen. Det finns även andra alternativ där kreditupplysning inte tas som tex direkt banköverföring och Swish. Väljer man att betala genom faktura så får man BG. Mvh Stenskivor.se

Kerstin J
Skrev om Stenskivor.se

Längre leveranstid än förväntat: 13 oktober betalar vi halva priset på den beställda stenskivan. 31 oktober får vi meddelande att vår ritning fastnat i systemet och man beklagar förseningen. Strul när skivan ska levereras Vi beställer leverans till 17 november vilket bekräftas av Stenskivor. Den 14 november får vi en fråga om vi istället kan ta emot skivan den 15 vilket vi svarar ja på men ingen skiva kommer den 15 men däremot en länk där man såger att man registrerat att leveransen är slutförd. Vilket förstås oroar oss....

Svar från Stenskivor.se

Hej Kerstin Tack för din feedback. Vi tar till oss detta och kikar på hanteringen internt för att undvika detta i framtiden. Det glädjer oss att ni är nöjda med stenen. mvh Stenskivor.se

Mt S
Skrev om Stenskivor.se

Proffsigt bemötande vid kontakt med företaget Hade fått rekommendation att handla via stenskivor.se. Köpte en skiva till vår köksö Ceasarstone som vi blev mycket nöjda med och kan varmt rekommendera företaget.

Svar från Stenskivor.se

Hej Mt S Vi tackar ödmjukast för att ni tagit er tid att skriva. Vi blir väldigt glada av att läsa från våra nöjda kunder. Mvh Stenskivor.se

Martin B
Skrev om Stenskivor.se

Stenskivor.se har visat engagemang från start till målgång. Jättefina bänkskivor (Dekton) har vi fått i vårt kök. Priset för skivorna var väldigt tilltalande när vi jämförde offerter. Slutresultatet är mycket bra. Supernöjd!

Svar från Stenskivor.se

Hej Martin Stort tack för din feedback. Det glädjer oss enormt att ni är nöjda med er fina Dekton sten och med processen hos oss. Mvh stenskivor.se

Malin E
Skrev om Stenskivor.se

Beställde kompositskiva till köket samt diskho och blandare av Stenskivor. Hela processen fungerade utmärkt! Stort plus att man hade samma kontaktperson under hela processen, bra service med snabb återkoppling. Lite besviken på leveranstiden, men Cathrine uppdaterade oss med information under väntetiden. Och resultatet blev sååå BRA och vi är sååå NÖJDA. Tack till killarna som installerade, proffsiga och trevliga. Och stort Tack till Cathrine Johansson

Svar från Stenskivor.se

Hej Malin Tack för att du tagit dig tid att skriva. Härligt att Cathrine kunde uppdatera er under resans gång och att ni fick stenen inom vår garantitid. Vi blir otroligt glada av att läsa att ni är nöjda med processen, hantering, personal och framförallt den fina stenen. Cathrine hälsar så gott. Mvh Stenskivor.se

Erik C
Skrev om Stenskivor.se

Smidigt, snabb återkoppling och superfin sten. Rekommenderar starkt. Förstagångsköpare som är supernöjd!

Svar från Stenskivor.se

Hej Erik Det är underbart att läsa att ni är nöjda med processen och er fina sten. Tack så mycket för att du tagit dig tid att skriva. Mvh Stenskivor.se

Eli G
Skrev om Stenskivor.se

Jag blev alltid bemött otroligt bra, personlig vägledning och kontakt hela vägen igenom. Kändes inte som att man bara var en i kön. Hade världens bäste säljare (Kristoffer Persson) som guidade mig igenom hela förloppet. Hade helt klart rekommenderat honom till andra. Det har blivit precis som vi önskat. Vi har beställt en bänkskiva och en köksö med vattenfall Dekton, Ceppo

Svar från Stenskivor.se

Hej Eli Tack så mycket för att du tagit dig tid att skriva. Vi blir oerhört glada av att läsa att ni är nöjda med såväl process som er fina Dekton sten. Kristoffer hälsar så gott. Mvh stenskivor.se

Kasper
Skrev om Stenskivor.se

Professionel venlig behandling, effektivt og perfekt afslutning. Kan varmt anbefales

Svar från Stenskivor.se

Hej Kasper Stort tack för din feedback. Det gör oss oerhört glada att läsa att ni är nöjda med processen och slutresultatet. Mvh Stenskivor.se