Mattias Grönnslett

Mattias Grönnslett

Mattias Grönnslett är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Mattias Grönnslett har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Mattias Grönnslett har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 17 omdömen med ett betyg på 4.8. Mattias Grönnslett har haft 9 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

17 omdömen om Mattias Grönnslett

Signe S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Grönnslett en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Norr

Bemött väl med kunskap och kontakt. En intresserad mäklare med ett glatt humör. Mattias levde upp till förväntningarna om hur en mäklare skulle vara . Han var också duktig på att vägleda mig som förstagångsköpare

Svar från Mattias Grönnslett

Tack för dem fina orden Signe! Kul att jag fick vara del av din första bostadsaffär! Hoppas du kommer trivas, inte långt kvar till tillträde! =)

Linnea S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Grönnslett en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Söder

Snabb försäljning , bra och trevligt bemötande. Kan verkligen rekommendera Mattias.

Svar från Mattias Grönnslett

Kul när försäljningen går enligt tidsplanen och man hittar rätt köpare. Tack för att omdömet så jobbar vi för att hitta nästa drömhem för er nu! =)

Kid S
Söder

Mattias var väldigt effektiv och smidig i sitt arbete. Han svarade snabbt och tydligt på frågor. Vi kan starkt rekommendera Mattias!

Svar från Mattias Grönnslett

Tack för dem fina orden Kid! Det uppskattas. =)

Erik A
Söder

Mattias är proffsig och tydlig. Kan verkligen rekommendera honom.

Svar från Mattias Grönnslett

Tack Erik! Hoppas du kommer trivas i lägenheten, inte långt kvar till tillträde nu.

Lennart E
Sålde sitt hus med hjälp av Mattias Grönnslett en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Stora Sundby

Bra kille, ledig och naturlig. kompetent, lätt att prata med, rak och ärlig. Bra att förklara på ett lättfattat sätt allt ang. hur det funkar att säja ett hus. Tilljänglig 24-7. Jag är helnöjd med Mattias och ni kan vara nöjda med att ha en sådan driven kille hos er. Jag kommer med gott samvete att rekommendera Mattias till andra vid ev. husförsälning.

Svar från Mattias Grönnslett

Hej! Tack för dem fina orden, det uppskattas! Väldigt kul att jag levde upp till förväntningarna och att du är nöjd! =)

Yasir S
Rinmansparken

Mattias is very supportive broker who go extra miles to support customers. Highly professional and attentions to details make Mattias exceptional.

Svar från Mattias Grönnslett

Thanks Yasir for the kind words, i appreciate it alot. It has been a joy to work together with you!

Jenny L
Sveaplan

Trevligt bemötande, bra och smidigt samarbete. Kunnig och duktig mäklare som jag skulle anlita igen.

Svar från Mattias Grönnslett

Tack för dem fina orden Jenny. Riktigt kul att du är nöjd och jag fick förtroendet. Hoppas du kommer trivas i nästa bostad. =)

Thomas E
Nyfors

Mattias tog över försäljningen efter annan mäklare vid semestertider & bidrog med nya friska ideér för att saluföra mitt objekt i en för tillfället mättad bostadsmarknad. Trevligt bemötande & försäljningen gick smidigt.

Svar från Mattias Grönnslett

Hej Thomas! Tack för ditt omdöme och dina fina ord. Alltid kul att komma in med lite nya idéer för att underlätta när marknaden är lite tuffare. =)

Erik M
Torshälla

Jag blev väldigt bra bemöt av Mattias och tycker att han överträffade de vaga förväntningarna som jag hade gällande vad mäklaren skulle hjälpa till med osv. Väldigt tillgänglig och svarade snabbt och tydligt på de frågor som jag hade gällande bostaden och processen.

Svar från Mattias Grönnslett

Hej Erik, tack så mycket för omdömet och hoppas du kommer stortrivas i lägenheten! =)

Marjut J
Snopptorp

Bemötande :Utmärkt, förtroendeingivande Förväntningar : 5 på en skala på 1-5, från början till slut. Sammanfattning : En mäklare som jag absolut rekommenderar, förtroendeingivande, tålamod, empatisk, kunnig, lättillgänglig. Betyg: MVG

Svar från Mattias Grönnslett

Riktigt kul att få jobba med dig Marjut! Både som köpare och som säljare har varit riktigt givande och ännu roligare att du är nöjd! Jag uppskattar rekommendationen och dina fina ord! Snart ses vi på tillträdet på din egna lägenhet som har sålts. =)