Peter Rosén Sjöberg

Peter Rosén Sjöberg

Peter Rosén Sjöberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Peter Rosén Sjöberg har varit registrerad mäklare sedan 2023-12. Peter Rosén Sjöberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 2 omdömen med ett betyg på 4.5. Peter Rosén Sjöberg har haft 2 försäljningar sen 2024-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-02 - 2024-03

2 omdömen om Peter Rosén Sjöberg

Sedan starten hos Reco 2024
Louise L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Rosén Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Balingsnäs

Peter var väldigt lyhörd och närvarande under försäljningsprocessen med tips och råd även sena kvällar som dessutom ledde till en smidig affär! Stort tack till dig Peter

Svar från Peter Rosén Sjöberg

Tack för de fina orden Louise. Så kul att jag kunde hjälpa er att sälja bostaden så snabbt och smidigt! Stort lycka till med köpet av ert drömhus nu! :D

Peter F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Rosén Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Centrala Huddinge

Peter är oerhört tillgänglig som mäklare och som lämnar snabba korrekta svar vid de olika frågeställningarna som dyker upp vid ett bostadsköp. Vi är väldigt nöjda med hela kedjan - från 1:a intresseanmälan till påskrivet avtal.

Svar från Peter Rosén Sjöberg

Tack Peter för de fina orden, jag är så glad att jag kunde hjälpa er att äntligen hitta rätt! Jag hoppas att Tim ska trivas och att balkongen kommer väl till användning sen :D