Jennie Karlsson

Jennie Karlsson

Jennie Karlsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet

Jennie Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Jennie Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 150 omdömen med ett betyg på 4.9. Jennie Karlsson har haft 17 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

150 omdömen om Jennie Karlsson

Sedan starten hos Reco 2019
Christina D
Sålde sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
Lilla Edet

Jennie är precis den person man vill ska vara vid ens sida när man som jag aldrig sålt ett hus förut. Förklarar allt tydligt, flera gånger om det behövs. Är noggrann att meddela sig, får snabbt ett svar Om man smsade. Rätt person på rätt plats är min uppfattning.

Carina O
Köpte sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
Lilla Edet

Jennie är en mäklare som jag har känt mig trygg med under hela våran process med husköpet och som jag skulle anlita igen. Helt enkelt en fantastisk människa.

Agne N
Lilla Edet

Jennie är en bra mäklare som jag varmt kan rekommendera som gjorde vårt husköp till ett bra minne.

Carina O
Lilla Edet

Jennie är faktiskt mäklare som kämpade för att vi skulle få vårat smultronställe och för hjälpen med att säja vårat hus så snabbt. Är en flexibel och värm person med hjärtat på rätt ställe. Skulle anlita henne alla dagar i veckan igen och skulle värmt rekomendera henne.

Agne N
Lilla Edet

Det gick över förväntan, Jennie är en engagerad o driven mäklare med ett stort hjärta för sina kunder kan bara ge en massa beröm åt henne.

Anna F
Lilla Edet

Professionell, flexibel och trevlig.

Lisa L
Lilla Edet

Super trevlig, bra bemötande och har tålamod

Svar från Jennie Karlsson

Tack för de vänliga orden! Jag är glad att jag kunde göra din upplevelse positiv. Ha en fantastisk dag!

Anna F
Lilla Edet

Jennie är trevlig, driven, engagerad och proffsig. Hon har tryggt guidat oss genom våran försäljning. Är flexibel, lätt att nå och ger snabb återkoppling.

Per Arne A
Lilla Edet

Väldigt kunnig och brinner för sitt jobb, otroligt bra

Jan S
Västerlanda

Jennie har visat hög professionalism, engagemang och effektivitet samt noggrannhet genom hela försäljningsprocessen. Hon har med ett glatt humör hållit oss uppdaterade och varit transparant i kommunikationen och levererat ett resultat som varit högt över förväntad nivå. Jennie har varit tydlig i sin kommunikation och hennes förmåga att lösa problem och se till möjligheterna samt att få ut det bästa i slutändan har också varit över förväntad nivå. För att tydliggöra; vi har fått mer än vad vi trodde vi kunde få i det...