Daniel Wandel

Daniel Wandel

Daniel Wandel är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Daniel Wandel har varit registrerad mäklare sedan 2006-07. Daniel Wandel har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 72 omdömen med ett betyg på 4.6. Daniel Wandel har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

72 omdömen om Daniel Wandel

Benjamin E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Centrum

professionell och hjälpsam genom hela processen.

Magnus N
Östermalm

Ett mycket professionellt bemötande. Tillgänglig och löpande uppdateringar. Daniel är genuin och hade rimliga mål med försäljningen kopplat till slut pris. Över min förväntan gick försäljningen och jag är otroligt nöjd med mäklaren.

Peter F
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Luleå

Seriös, lugn och förtroendeingivande

Elin B
Rutvik

Har under vårat letande efter en ny bostad sprungit på en heldel visningar och det bästa bemötandet har jag fått från Daniel. Väldigt informativ, lyhörd och duktig. Kände mig trygg under hela processen. 5/5 toast och kommer definitivt anlita Daniel i framtiden. Supernöjd!

Lars Erik Viktor P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Centrum - Södra Hamn

Mäklaren hanterade min lägenhetsaffär på ett snabbt och effektivt sätt. Det bidrog i hög grad till att vi kunde köpa den lägenhet vi så gärna ville ha. Jag kan rekommendera honom till andra som vill göra bra affärer.

Stefan K
Centrum

Mycket proffsig på sitt jobb. Trevlig och bra bemötande

Anders L
Hällbacken

Väldigt smidigt trots att vi gjorde affären på distans. Snabba svar när vi hade frågor och nu ser vi bara fram emot vårt nya boende!

Annica L
Södra Sunderbyn

Bra bemötande, saklig och kunnig. Det gick bra och smidigt med handläggningen och kontrakt skrivandet.

Raija W
Mjölkudden

Gav bra info. Ansträngde sig för att anpassa affären till mina behov/tidtabell. Proffsigt

Lennart P
Sålde sin stuga med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Skärgården - Kallaxön

Han kändes kunnig och duktig i sin yrkesutövning