Anna Engman

Anna Engman

Anna Engman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Lund

Anna Engman har varit registrerad mäklare sedan 2022-12. Anna Engman har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-05 och har fått 42 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Engman har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

42 omdömen om Anna Engman

Ulrika P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Engman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Arenaparken

Jag blev rekommenderad Anna som mäklare och jag är jättenöjd med valet. Anna har varit väldigt tillmötesgående och professionell. Jag fick direkt ett förtroende för Anna och är nöjd med upplägget från start. Anna har varit lätt att få tag på vid frågor och återkopplat snabbt efter visningar. En bostadsförsäljning är en stor affär och det är viktigt att känna sig trygg i hela processen från kontakt till avtalsskrivning.

Svar från Anna Engman

Tack för ett fantastiskt fint omdöme Ulrika! Att bli rekommenderad vidare är bland det viktigaste för mig. Då vet jag att jag har utfört ett bra arbete. Glad att du är nöjd!

Ingela S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Engman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Arenaparken

För vår del en väldigt snabb, smidig och trevlig affär. Anna var hjälpsam och agerade snabbt vid budläggning.

Svar från Anna Engman

Tack Ingela! Kul att jag kunde hjälpa er med en snabb och smidig affär!

Lars Olof N
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Engman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Hofterup

Mycket trevlig, kompetent mäklare.

Svar från Anna Engman

Tack Lars! Det var kul att få jobba med ert fina hus.

Rebecka V
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Engman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Annehem

Vi upplevde Anna som mycket trevlig, inkännande och professionell. Kommunikationen med henne har varit smidig. Det är tydligt att hon är mån om att både köpare och säljare är nöjda.

Svar från Anna Engman

Tack för fint omdöme! Glad att ni kände er nöjda!

Fredrik V
Annehem

Mycket förtroendeingivande och behaglig mäklare. Tillgänglig och tillmötesgående.

Svar från Anna Engman

Tack för fint omdöme! Grattis till ett fint hus. Vi ses vid tillträdet!

Ebba O
Annehem

Anna lotsade oss genom försäljningsprocessen och fram till avslut på ett tryggt och professionellt sätt. Hon gav kloka, relevanta råd och har varit otroligt trevlig, lugn och positiv i sitt bemötande. Vi rekommenderar henne varmt!

Svar från Anna Engman

Tack för fint omdöme och rekommendationer Ebba! Bra att ni kände er trygga under processen.

Mats M
Hofterup

Trevlig engagerad och kunnig!

Svar från Anna Engman

Tack för fint omdöme! Glad att jag kunde hjälpa er med försäljningen av er fina bostad.

Emma P
Hofterup

Mycket Trevlig och gav väldigt bra service från visning till att skriva papper. Glad och positiv och hade koll på alla våra frågor. Vi känner stort förtroende för Anna. Vi är mycket nöjda med Anna.

Svar från Anna Engman

Tack Emma! Glad att ni är nöjda med hela processen.

Gustav E
Hofterup

Anna är väldigt professionell, erfaren och tillmötesgående. Fantastiskt smidig bostadsaffär! Kan varmt rekommendera henne.

Svar från Anna Engman

Tack för fint omdöme Gustav! Lycka till framöver!

Katarina M
Hofterup

Anna har varit ett fantastiskt stöd i den lite långdragna processen att sälja vårt hus. Hon har hållit oss uppdaterade hela tiden via telefon- och sms-kontakt, hon har lyssnat och kommit med råd och förslag när det har behövts. Hon har genomfört visning efter visning med oförtruten energi och optimism, och det lönade sig ju till sist. Nu har vi fått helt rätt köpare till vårt hus.

Svar från Anna Engman

Tack för ett fint omdöme Katarina! Det har varit ett nöje att få jobba med er bostad!