Ulrika Öberg

Ulrika Öberg

Ulrika Öberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Ulrika Öberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Ulrika Öberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 152 omdömen med ett betyg på 4.8. Ulrika Öberg har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

152 omdömen om Ulrika Öberg

Sedan starten hos Reco 2018
Erika B
Sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Anderstorp

Proffsigt och lyhört bemötande! Vi är mycket nöjda.

Irene B
Östermalm

Ulrika är en fantastiskt proffsig och trevlig mäklare! Vi kan inte vara mer nöjda! Vi upplevde Ulrika som kunnig, engagerad och genuin. Vi kan varmt rekommendera Ulrika till alla som ska göra en bostadsaffär.

Marie-louise L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Hentorp

Kunnig, kompetent med en glädje för sitt jobb! Bästa mäklaren.

Roger T
Trädgårdsstaden

Kunnig, förtroendeingivande och proffsig. Ulrika var väldigt tillgänglig, snabb med återkoppling och mycket trevlig i sitt bemötande. Upplevde att vi hade en bra dialog i en kärv tid på marknaden

Emina A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Centrum

Ulrika har en tillmötesgående personlighet. Hon lyssnar och tar till sig allt det vi säger och tycker det är intressant. Jag fick en bra visning av lägenheten, det märks att hon har rutin och samtidigt är flexibel att anpassa visningen efter mig som kund på vägen runt. När jag kommer med frågor som hon inte har svar på direkt lägger hon ner arbete och återkommer till mig förvånansvärt fort. Personligen har jag ingen erfarenhet av vare sig mäklare eller visningar av lägenheter. Därför kan jag inte jämföra Ulrika med andra mäklare, påpeka några brister eller att någonting med visningen saknades.

Gunnel K
Billingssluttningen

Ulrika Öberg sålde ett dödsbo i familjen. Hon var lätt att få tag på och mottaglig för våra åsikter. Marknaden var inte den bästa, men Ulrika sålde fastigheten på inte alltför lång tid, och till ett inte alltför lågt pris. Ulrika är seriös och engagerad. Hon har god lokalkännedom och är lyhörd. Vi är mycket nöjda med Ulrikas försäljningsarbete!

Senaida M
Trädgårdsstaden

Ulrika får en guldstjärna🌟. Mycket trevlig, glad, proffsig och bra bemötande. Kunnig och bra på sitt jobb.

Linda Marie C
Köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Hasselbacken

Väldigt trevlig mäklare som tog sig tid för oss och våra funderingar och frågor. Alltid tillgänglig. Bra kännedom om området var ett plus.

Eli R
Lunden

Intrycket av en kunnig veteran helt enkelt!

Helena A
Billingsluttningen

Engagerad och positiv i försäljningen. Enkel och smidig mäklare.