Anna Fernandez

Anna Fernandez

Anna Fernandez är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Anna Fernandez har varit registrerad mäklare sedan 2013-08. Anna Fernandez har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 260 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Fernandez har haft 38 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

260 omdömen om Anna Fernandez

Sedan starten hos Reco 2019
Anna P
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Östra Skogås

Anna är positiv och energisk. Hon hjälpte oss med extra då jag övertog ett kontrakt. Hon var vänlig och tillmötesgående trots att det innebar extra arbete.

Linda C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Trångsund

Anna är så kunnig, trevlig och bra att ha att göra med. Haft fullt förtroende vilket gjort att jag känt mig helt trygg med min bostadsförsäljning.

Blerim D
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Trångsund

Mycket engagerad! Personligt nvolverad i kundens säljprocess ur kundperspektiv.

Andrea H
Skogås

Väldigt proffessionell, kunnig och samtidigt varm, personlig och någon som förstår både köparens och säljarens perspektiv och kan få ihop dem.

Jonas H
Skogås

Anna gjorde ett fint jobb i en utmanande marknad och guidade genom processen på ett tryggt och bra sätt. Jonas

Dan W
Skogås

Proffs med lokalkännedom samt lösningsorienterad för både säljare och köpare

Maud S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Fernandez en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Trångsund

Trevlig, snäll och kunnig Helt okej Bra !

Emil W
Stortorp

Som köpare har vi blivit mycket bra bemötta hela vägen från första mötet på visningen till avslutad affär. Har känts tryggt och bra hela vägen och Anna har varit lätt att kommunicera med. Varma rekommendationer från oss!

Monica B
Skogås

Anna fanns alltid tillgänglig under hela processen. Hon är väldigt lösningsorienterad och kom alltid med bra förslag. Vi är jättenöjda!

Helena S
Mörtvik

Bra bemötande. Gav en känsla av trygghet. Hjälpsam. Jag skulle använda Anna igen.