Texas Longhorn

Texas Longhorn

Ring 08-651 16 61 www.texassmokehouse.se
3.6

Hos Texas Longhorn på Fleminggatan 27 i Stockholm står kolgrillen i centrum. Där serveras Sveriges bästa kött i sann Texas anda med de mest aptitliga tillbehör man kan tänka sig!

11 omdömen om Texas Longhorn

Maximilian D
Skrev om Texas Longhorn

Väldigt dålig service måste jag säga, jag beställde Big Boy Burger där man ska få 2st 150g hamburgare. Detta sa jag klart och tydligt till killen i kassan och sen ca 10 minuter senare kommer han ut med en liten hamburgare bara, jaha tänkte jag det kommer väl en till. När jag insåg att så var inte fallet så fick jag dåliga ursäkter från personalen som sa att killen i kassan trott att jag beställt en Smokehouse burgare fast jag inte gjort det, fick ingen rabatt eller ny beställning kostnadsfritt utan bara dålig ursäkt....

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Kattis
Skrev om Texas Longhorn

Supergått och trevlig miljö. Tråkigt bara att det var för lite personal den kvällen vi var där

Gustav S
Skrev om Texas Longhorn

Grymt bra ställe med riktigt goda burgare. Många av oss på jobbet går hit varje fredag och kan inget annat säga än att personalen är riktigt duktiga och trevliga och miljön är riktigt nice. De enda klagomålen man kan ha är: Dryck är dyrt (tror de tar ca 20-25 kronor för ett glas kola vilket inte är prisvärt) Det är dumt att sitta nära köket om man inte vill lukta som stekt kött efteråt Annars som sagt riktigt bra ställe och dom är till och med så trevliga att man får beställa lite annorlunda saker (tex hälften pommes...

Jakob D gillar detta
Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8066 omdömen 4.3 av 8066 omdömen

Adrian L
Skrev om Texas Longhorn

En klassiker när man är sugen på rejäl köttmat. Alltid trevlig personal och köket kan sin grill. Sist jag var där fick jag tyvärr skicka ut det alltför råa köttet, men det tillhör undantagen, jag är sällan besviken.

Robert V
Skrev om Texas Longhorn

Trevlig personal & god mat. Kanske kunde hålla lite lägre priser men alltid gemytligt och bra stämning! Går hit ganska ofta.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Charles M
Skrev om Texas Longhorn

Nu var det ett tag sen jag besökte Texas Longhorn på flemmingg. men det är definitivt ett ställe som ligger mig varmt om hjärtat och har tryckt i mig ett x antal kilo kött där! Bara charmen med att man inte kan reservera bord gör att man får en speciell känsla. Jag avvaktar med en femma i betyg dock då jag ska besöka Texas Longhorn om en vecka så då får vi hoppas den upplevelsen är värd ett högsta betyg!

mika l

Bra parkering

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Jakob D
Skrev om Texas Longhorn

Har ätit på Texas Longhorn Flemingatan två gånger senaste månaden och tycker att de håller en jämn och fin nivå, både på servering och mat. Kan inte riktigt bestämma mig för vilken av Upplandsgatan och denna som jag föredrar, än så länge ligger de rätt jämt, liten fördel Texas Longhorn Upplandsgatan.

Tobias B gillar detta
Patric M
Skrev om Texas Longhorn

Gillar den lite "inrökta" känslan som man får när man kommer in. Har alltid blivit bemött av trevliga servitriser/ servitörer som guidar en igenom en trevlig kväll. Ett tips dock är att vara där i god tid på kvällskvisten då det brukar vara fullt redan vid 1830. Men kan rekommendera att ni stannar och avnjuter en kall i baren samtidigt som ni väntar på bord, det är värt tiden.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4107 omdömen 4.0 av 4107 omdömen

Jessica I Jessica I
ANDREAS I
Skrev om Texas Longhorn

Om man har bil och vill ha en stek så är detta ett bra ställe precis som det i Vasastan, ligger lite "avskilt" vilket ger hyfsade förutsättningar om man ska ställa bilen enkelt. När jag var där så jobbade en väldigt trevlig servitris där tillsammans med en "go gubbe" i kassan.

Nikke L
Skrev om Texas Longhorn

Jag bruar alltid ta till Texas Longhorn när jag ska äta lunch med folk jag inte känner så väl. Är det fel så får man veta det på ett väldigt tidigt stadium och är det rätt så är det oftast helrätt. På lunchen serveras stora matiga hamburgare och på kvällen är det rejäla köttbitar som kommer från kolgrillen. Texas-restaurangen på Fleminggatan tog nyligen över lokalen bredvid och blev då nästan dubbelt så stor. Det behövdes, för innan dess var det ofta väl trångt i lokalen. Ett tips om vädret tillåter, är att välja...

ANDREAS I gillar detta
Spanjorskan