TMC Måleri & Fönsterteknik AB

TMC Måleri & Fönsterteknik AB

Välkomna till TMC Måleri & Fönsterteknik!

5 omdömen om TMC Måleri & Fönsterteknik AB

Lars L
Skrev om TMC Måleri & Fönsterteknik AB

Mycket bra bemötande Förväntningarna infriades samarbetsklimatet var mycket gott och servicenivån utan anmärkning Ett professionellt utförande till en rimlig kostnad. Ett mycket gott samarbete under projekttiden

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Anders L
Skrev om TMC Måleri & Fönsterteknik AB

Bra bemötande Levde upp till ställda förväntningar Stämningen, miljön var bra Vi fick bra valuta för det vi betalade för Bra företag med bra ledning

Kenneth H
Skrev om TMC Måleri & Fönsterteknik AB

Jag har bara gott att säga om Kjell-Åke Larsson. Plikttrogen och medveten // Kenneth Holm Förvaltare Akelius

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Anders R
Skrev om TMC Måleri & Fönsterteknik AB

Som representant för ett bostadsbolag vill jag ge följande synpunker på nämnda företag: Jag upplever TMC Måleri/fönsterteknik som ett väldigt proffsigt företag från chef till anställd. Målarna var väldigt kunniga och höll hög nivå på utförda arbeten. Vid besiktningar som utfördes var det rent och snyggt på arbetspalatsen. När det gäller servicen så har jag bara positiva saker att säga, med det menar jag att vi fick väldigt få klagomål från våra hyresgäster när det gäller måleriet. Personalen har ett trevligt bemötande...

Micke J
Skrev om TMC Måleri & Fönsterteknik AB

Mycket bra Mycket bra Mycket bra Vi fick det vi betalade för utan problem. Trevlig firma bra jobb trevlig personal

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 253 omdömen 4.9 av 253 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v