Whyred Smg

3.8

4 omdömen om Whyred Smg

Erik N
Skrev om Whyred Smg

Svenskt märke med sjukt snygga kläder. Köpte ett par chinos här som jag älskar. Bra passform och bra kvalitet. Trevlig och kunnig personal.

Emilie L
Skrev om Whyred Smg

Whyred med Roland Hjort i spetsen skapar ett mode som fungerar för den stilmedvetne svensken. Märket håller på att etalblera sig stort utomlands och tillsammans med Acne och Filippa K är det ett av de designermärken som står i topp på vår exportsida. Fin butik där man hittar hela Whyreds snygga utbud och kollektioner.

Petter S
Skrev om Whyred Smg

Whyred har funnits ända sedan man var liten 17-åring, men först nu har man utvecklats till att bli en allt större aktör. Kul snitt, lite arty, men i grunden rena & klassiska kollektioner. Missa inte den årliga 70% rean, då shoppingen här i ett nafs går från helt ok till jättekul. Fina jobbkläder för den som inte vill vara enbart stiff på jobbet.

Leon
Skrev om Whyred Smg

Whyred är numera ett riktigt household name, men trots det verkar urvalet av kläder vara begränsat i nästan alla butiker inklusive deras egna i Brunogallerian. Därför har jag valt att rekommendera butiken på Mäster Samuelsgatan, för här finns med all sannolikhet alla Whyredplagg man letar efter.