ZARA

Ring 040-17 00 50 www.zara.se
3.3

14 omdömen om ZARA

Lidia F

Gäller Göteborg/Kungsbacka butiker: Den spanska, eller engelsktalande personalen saknar det svenska trevliga bemötandet och serviceminded-känslan. Jag har valt att gå till annan butik och jag kan förstå att de lägger ner butiker i Sverige. Jag har upplevt för mycket intryckta plagg, personal som skojar på spanska, rullar med ögonen, man får stå vänta i kassan. Det fanns dock en bättre brittisk, och polsk tjej i Kungsbacka som var toppen. Det var ett praktexempel på service! Leende, Have a nice day etc. Returer? inga problem,...

Ellen H

Skulle returnera produkter i butik som jag hade köpt online men blev nekad då tiden löpt ut enligt kassörskan. Förklarade för henne att det inte alls stämmer men hon förstod ingenting och nekade returen. (Hon kunde knappt prata svenska). På grund av henne så kan jag inte returnera mina kläder när jag tom var inom dessa 30 dagar som de skryter om på sin hemsida. Detta är rena rama lurendrejeri. Nu sitter jag med kläder hemma för 4000-5000 kronor som inte passar mig. Kontaktat deras kundtjänst som inte alls är behjälpliga....

MARC L

Jag blev riktigt upprörd när jag förstod att Zara har kvar sin verksamhet i RyZZlnd. Även om de har fina kläder så kan man inte handla där när man vet detta.

Johanna J

Snygga kläder, bra priser. Gillar barnavdelningen riktigt mycket. Det negativa är stressad och snorkig personal.

Qpaqex

Gillar utbudet för oss killar med! Dock varför skall vi vara längst upp? Känns som vi inte är så viktiga. Priserna är bra, utbudet stort. Kanske skulle vilja ha lite mer väskor och liknande i utbudet som det finns utomlands. Besöker Zara minst en gång i månaden!

Madelaine M

Riktiga bra butik med snygga och fräscha kläder som passar i dom flesta årstider. Det är hit jag går om jag vill hitta något som jag verkligen vet jag kommer använda länge.

Linda Å

bra service bland personalen. snyggt i lokalen, välorganiserat bland plaggen

Rebecka L

Zara har verkligen en av sveriges bästa klädutbud. Här kan du verkligen hitta kläder som gör din stil personlig. Deras Dam avdelning är grym på kavajer, klänningar och heta "inne" acessoarer. Avdelningen föler en klassisk stil. Tjej avdelningen har mer trendkläder vilket är roligt. Här hittar du de allra senaste trenderna. Zara har alltid ett bra utbud av klackskor! Bra kvalite, vilket gör det till en rolig shopping upplevelse!

Anna S

Här kan du hitta grymt fina kläder med hög kvalite till relativt låga priser. Med allt ifrån vardagskläder till festkläder och kostymer på flera våningsplan hittar du alltid något som passar. Butiken uppdateras med nya kläder hela tiden och de har alltid de senaste inom modet.

Emma S

Härlig affär, snygga kläder och bra service

Anders P

Bra klädesaffär som följer modet med stilrena kläder men som har lite bättre priser. Ett spanskt företag. Kostar ltie mer äm HM men har lite bättre kläder och snyggare. Man märker att kvaliten är bättre även om den inte är den bästa.

Jasmin A

Zara är en underbar butik med allt man kan önska sig! Skor att döda för, kjolar man blir lycklig av och jeans som sitter perfekt. Priserna är inte de bästa men inte heller de värsta. Tyvärr är Zara, Sverige en stor besvikelse jämfört med de flesta andra länder.

Amanda E

Det är bra att Zara finns i Malmö också. På Zara hittar man alltid något fint, de uppdaterar ständigt sitt sortiment och det finns ofta nyhter i butiken när man kommer in. Det känns trendigare och på något vis roligare än H&M. Snygga väskor och skor har de också. Butiken i Malmö är stor och har både dam, herr- och barnkläder, och alltid bra priser!

Ami H
Skrev om ZARA

Zara är en klädaffär som vänder sig till de lite yngre köparna. Lite samma upplägg som HM men med ett lite mera originellt innehåll och stilrenare kläder. Gillar att man här också kan hitta ett par snygga sandaletter till den läckra sommarklänningen. Priserna är dessutom tilltalande. Klänningen till dottern gjorde stor succé!