AÅMO bygg AB

AÅMO bygg AB

www.aamobygg.se

Välkommen till AÅMO bygg AB Låt proffsen göra jobbet. AÅMO bygg är ett företag inom byggbranschen. Vi har samlat de bästa yrkesarbetarna och tillsammans har vi mångårig erfarenhet. Vi värdesätter hög kvalitet och arbetsmoral. Genom att gå i spetsen för hållbarhet erbjuder vi konkurrenskraftiga lösningar. Med våra värderingar...

10 omdömen om AÅMO bygg AB

Sedan starten hos Reco 2021

Peter A
Skrev om AÅMO bygg AB

Mycket nöjd med deras arbete. Jobbet var utförd noggrant, inom avtalat tidsram, med stor hänsyn till oss då vi var hemma. Rekommenderas starkt och kommer gärna anlita de igen.

Svar från AÅMO bygg AB

Hej Peter. Tack för förtroendet och ser fram emot för nya utmaningar.

Johan G
Skrev om AÅMO bygg AB

Mycket bra kontakt under byggtiden, alla frågor bemöttes direkt och korrekt. Företaget levererade rätt jobb på rätt tid. Jobbet innefattade både målning och bygg. Företaget rekommenderas varmt!

Svar från AÅMO bygg AB

Tack Johan. Jätte uppskattat när kunder vänder sig tillbaka när de behöver hjälp med renoveringen. Stort tack för förtroendet!

Ng A
Skrev om AÅMO bygg AB

Vi kan stark rekomendera AÅMO Bygg AB för ett fantastiskt arbete.

Christina R
Skrev om AÅMO bygg AB

AÅMO Bygg återkopplade snabbt med tydlig offert inför golvläggning av parkett. De kom och tittade på jobbet och gick igenom olika detaljer så det var ingen tvekan om vad som skulle göras och vad det skulle kosta. Bra kommunikation hela vägen och tider hölls. Jobbet utfördes både snabbt och noggrant och de höll snyggt under arbetets gång. Jag blev även väldigt nöjd med snygga avslut runt trösklar, kantlister och dörrkarmar mm. Jag kan varmt rekommendera AÅMO Bygg och kommer säkerligen anlita dem igen.

Johan N
Skrev om AÅMO bygg AB

Rivit gammal altan och byggt ny. Mycket bra resultat. Trevliga, punktliga. Har inget att anmärka på.

Linda P
Skrev om AÅMO bygg AB

Ett projekt väl utfört från start, skickliga och professionella hantverkare med ett öga för detaljer. Höll både budget och tidsplan och dialogen under arbetets gång fungerade utmärkt! Kan varmt rekommendera AÅMO bygg AB och behöver jag hjälp i framtiden kommer jag definitivt anlita Aleks och hans team igen! Stort tack för ett fint arbete.

Brf. V
Skrev om AÅMO bygg AB

Kompetenta och lösningsorienterade. Flexibla problemlösare. Inget strul, ett tidskritiskt projekt, tidplan höll. Ombyggnation av ett soprum till en undercental samt flytt av soprummet genom ombyggnation av ett cykelförråd till ett nytt större miljörum.

Tack för förtroendet!!!

Johan G
Skrev om AÅMO bygg AB

Köpte en renovering av kök, samt golvbyte. Mycket bra bemötande, bra pris och jag fick bra tips om hur jobbet kunde göras! De ska jag anlita igen.

Mika M
Skrev om AÅMO bygg AB

Anlitade AÅMO bygg för altan och staket bygge. Resultatet blev mycket bättre än förväntat. Mycket trevliga och professionella grabbar. Vi rekommenderar AÅMO verkligen ock kommer att anlita dom för mer jobb.

Nataliya V
Skrev om AÅMO bygg AB

Renovering av kök, målning, golvläggning. Alex är supertrevlig och lätt att ha att göra med. Mycket nöjd med resultatet, varmt rekommenderas.