AB Peder Karlsson Bouppteckningar

1.8

5 omdömen om AB Peder Karlsson Bouppteckningar

Jesper K
Skrev om AB Peder Karlsson Bouppteckningar

Vi använde Peder för vår bouppteckning och han gjorde ett mycket bra arbete och agerade rådgivande utan att vara påtryckande. Kändes tryggt och behagligt i en jobbig situation. Stark rekommendation.

Afram G
Skrev om AB Peder Karlsson Bouppteckningar

Birgit Städpartner AB utförde en dödsbostädning och efter att ha tala med Peder Karlsson med en faktura som dessutom är 3 månader sen, så påstår han att inga pengar finns att hämta och att det är sådant som händer och ibland får man bita i det sura äpplet. Det är bara 3000 SEK säger han i telefon. Jag kommer gå vidare med detta och kontakta kommunen som tydligen anlitar denna oärliga bedragare!!!

Marie Elisabeth J
Skrev om AB Peder Karlsson Bouppteckningar

Hade ringt 2 ggr på 2 1/2 månad gällande en bouppteckning. När jag ringde tredje ggr var för att jag hade en fråga och att jag ville boka en tid för bouppteckning och testamente skrivning. Men han var så fruktansvärt otrevlig och sa att jag skulle sluta ringa varje dag. En sådan person skulle jag aldrig anförtro mina papper. Och jag hade ju behövt ringa fler ggr, vilket inte var ok tydligen. Äkta er.

Johan  T
Skrev om AB Peder Karlsson Bouppteckningar

VARNING! VARNING! VARNING! Till en början låter allt jättebra och Peder är väldigt trevlig och hjälpsam! Men nu 1 ÅR!! efter att bouppteckningen började och fortfarande inte är klart! är han OTREVLIG och drar ut på tiden medvetet! denna personen har verkligen fått oss att bli mörkrädda! VARNING FÖR AB PEDER KARLSSON BOUPPTECKNINGAR!!!

MARCUS F
Skrev om AB Peder Karlsson Bouppteckningar

Oprofessionell och oärlig firma som tar gott betalt för lite eller inget arbete; Lämnar hela tiden vaga svar när man frågar om priser; hjälpte oss med ett fåtal (enkla, icke-juridiska) telefonsamtal, ca. 120 min arbete, vår räkning landade på nästan 6000kr. Rekommenderade också en saneringsfirma som gjorde ett riktigt uselt arbete. Undvik!