Absoluteapartment

Absoluteapartment

www.absoluteapartment.com

Absoluteapartment - Ett hem hemifrån! Med Absoluteapartment kan du välja att hyra ut din bostad eller varför inte hyra en bostad smidigt och enkelt. Absolutapartment förmedlar både semesterboenden, lägenheter och hus över större delar av världen.

9 omdömen om Absoluteapartment

Vilhelmina U
Skrev om Absoluteapartment

Bra utbud av lägenheter att hyra i flera olika städer i världen. Lättanvänd sida med mycket och bra information om samtliga lägenheter. Sammanfattningsvis mycket smidigt system både för dem som önskar hyra ut sin egen eller hyra någon annans lägenhet.

David E
Skrev om Absoluteapartment

Fantastisk service och mycket bra support. Deras hemsida är väldigt lättanvänd. Jag har inget ont att säga.

Elin H
Skrev om Absoluteapartment

Absoluteapartment.com är den bästa lägenhetsförmedlaren jag stött på! Bra utbud, en hemsida som är lätt att förstå och en blixtsnabb support! Tack för det!

Henrik K
Skrev om Absoluteapartment

Proffsiga, seriösa och mån om kunden i hela ledet.

Ida P
Skrev om Absoluteapartment

En jätte rolig ide! En chans att komma närmare staden och få tips på guldkorn istället för att bara besöka dom vanliga turist attraktionerna. Ett mer personligt boende än hotell.

Cecilia
Skrev om Absoluteapartment

Alltid snabb återkoppling med ett trevligt bemötande från företaget. Otroligt smidiga och proffsiga att ha och göra med. Rekommenderas varmt!

Johan P
Skrev om Absoluteapartment

Jag har hyrt ut min lägenhet via dem, och det har fungerat kanon! Vi hyrde ut under en sommar och så tog vi pengarna och drog till Thailand samma vinter. Riktigt bra svensk sida med serviceinriktad personal!!

Sonia K
Skrev om Absoluteapartment

Ett seriöst företag som tillvaratar och lyssnar på kundens önskemål.Ställer även upp om problem uppstår.

Kenneth B

Mycket bra! Rekommenderas!