ACS Amazing Cleaners Sweden

ACS Amazing Cleaners Sweden

Ring 072-845 46 05 amazingcleaners.se

Välkommen till ACS Amazing Cleaners Sweden - Flyttstädning till fast pris och med nöjd-kund-garanti. I företaget finns över 10 års erfarenhet inom städbranschen. Vi är noggranna i vår städning då vi vet hur jobbigt det är för alla inblandade att behöva städa om efter utförd städning. Vi har siktet inställt på att städa en...

24 omdömen om ACS Amazing Cleaners Sweden

Camilla B
Skrev om ACS Amazing Cleaners Sweden

Inte duktiga på hemstädning. väldigt slarviga på att damma o torka och städarna lyfter/flyttar inte på prydnadssaker eller bordslampor när dom torkar damm. Dom flyttat heller inte undan små mattor som i badrummet utan torkar av golvet riunt den lilla mattan. Väldigt slarviga MEN bra fönsterputs men blev lurad sist då dom putsade ii 13 timmar och firman jag hade idag putsade i 4timmar ( så Amazing Cleaners som tog betalt för timmar blev väldigt dyrt) företaget som putsade idag tog per fönster. Totala skillnaden i pris blev 3000:- dyrare med AMC

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1257 omdömen 4.7 av 1257 omdömen

ALEXANDER J
Skrev om ACS Amazing Cleaners Sweden

Mycket pålitlig och prisvärd städning!

Zewan K
Skrev om ACS Amazing Cleaners Sweden

Jättenöjda och noga genomförd städning, kom på kort varsel och smidigt bemött! Supernöjd!

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2262 omdömen 4.7 av 2262 omdömen

Martin E
Skrev om ACS Amazing Cleaners Sweden

Amazing Cleaners utförde fönsterputsning i vår lägenhet med kort varsel. Resultatet var felfritt. Rekommenderas varmt!

Vidya S
Skrev om ACS Amazing Cleaners Sweden

We used the moving cleaning service for our previous apartment from Amazing cleaners. They did a professional level job. We were extremely satisfied with the result. They cleaned all the cupboards, drawers, electronics like dishwasher, stovetop, oven and refrigerator effectively. The windows were well cleaned as well. Compared to most cleaners, their cleaning time is 6 hours and upwards thus ensuring a thorough job is done. Our landlord noticed the lovely smell from the air freshener they had sprayed & was satisfied upon...

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 491 omdömen 4.5 av 491 omdömen

Aveline E
Skrev om ACS Amazing Cleaners Sweden

Easy to book, great service and quick work!

Monica A
Skrev om ACS Amazing Cleaners Sweden

Städning och fönsterputs. Är mycket nöjd

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Hansson M
Skrev om ACS Amazing Cleaners Sweden

Bra flyttstäd. Ny lägenhetskänsla...

Jagerkhin A
Skrev om ACS Amazing Cleaners Sweden

Bästa städ firman pålitlig och seriös

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 84 omdömen 4.7 av 84 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Marina E
Skrev om ACS Amazing Cleaners Sweden

Jag beställde en flyttstädning av en lägenhet med 4 rum/ kök. Jag kan inte säga nog hur tacksamma vi är för ett underbart bemötande och service, med en proffsigt skött städning. Jag kan verkligen rekommendera deras företag. Det blir 10 stjärnor av 10 möjliga.✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨. Även ett överkomligt pris. Mvh Marina Edvinsson. Norrtälje

Svar från ACS Amazing Cleaners Sweden

Tack och välkomna alltid att kontakta oss...

Helena A
Skrev om ACS Amazing Cleaners Sweden

Vi fick hjälp med en storstädning som var mycket omfattande och drog ut på tiden. Personalen var trevliga och arbetade hårt. Resultatet blev bra. Fakturan blev dock lite överraskande då det fanns poster som ”trasor” samt något annat förutom arbetstimmarna. Vi hade ju ställt fram alla medel och en hel kasse med rena trasor till städarna. I stort sätt fick vi ett positivt intryck.

Svar från ACS Amazing Cleaners Sweden

Tack för din feedback ... vi kommer alltid att utveckla vårt system. Välkommen tillbaka

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Peter D
Skrev om ACS Amazing Cleaners Sweden

Alaa och team är grymma! Bra bemötande, snabba och gör alltid ett bra jobb! Rekommenderas varmt efter tre genomförda uppdrag! /Peter

Svar från ACS Amazing Cleaners Sweden

Tack för din feedback och vi uppskattar det.

Anette J
Skrev om ACS Amazing Cleaners Sweden

Vi har ett gammalt hus med handblåsta tvåglasfönster. Det är nästan omöjligt att få dem klara och fina, men det lyckades företaget med. Jag skulle ge högsta betyg för priset, utförandet och effektiviteten, men två fönster har rinningar hela vägen uppifrån och ned, och jag tror att det hände när fönstren putsades på övervåningen och vatten rann ned på fönstren under. Jag är säker på att det hade åtgärdats om vi gått runt tillsammans och tittat på och godkänt arbetet. Det skall jag tänka på till nästa gång, och kanske något för företaget att tänka på. Vi kommer att anlita dem igen.

Svar från ACS Amazing Cleaners Sweden

Tack för din feedback .... kontakta oss när ni önska och vi kan hjäpla dig alltid. Välkomn åter .Mvh ACS

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 201 omdömen 4.5 av 201 omdömen

Kunal D
Skrev om ACS Amazing Cleaners Sweden

Clear and excellent communication before the cleaning, very competitive pricing, and the best cleaning job I've seen anyone do in Stockholm. They clean each and every corner, and leave it shining! I've used their services twice, and I don't even think about contacting any other company any more. Highly recommended!

Thøger S
Skrev om ACS Amazing Cleaners Sweden

snabba och duktiga med toppen rena fönster!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 455 omdömen 4.6 av 455 omdömen

Hannah C
Skrev om ACS Amazing Cleaners Sweden

Punktliga, effektiva och väldigt duktiga, jag kan varmt rekommendera dem och jag kommer anlita bolaget fler gånger!

Stimish A
Skrev om ACS Amazing Cleaners Sweden

Mycket trevlig och tillmötesgående, de utförde arbetet proffsigt. Super snyggt och rent. Jag hade höga förhoppningar och de levde upp till dessa. De hjälpte mig med flyttstädning. Tack för hjälpen.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Föreningen K
Skrev om ACS Amazing Cleaners Sweden

Amazing Cleaners städade våra lokaler och gjorde ett fantastiskt jobb.

Sargon D
Skrev om ACS Amazing Cleaners Sweden

Bra och snabb service. Kunnig personal.

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 240 omdömen 3.7 av 240 omdömen

Jimmy E
Skrev om ACS Amazing Cleaners Sweden

Trevligt bemötande! Behövde akut flyttstäd och det ordnades till dagen efter. Mycket nöjd!

Fanny O
Skrev om ACS Amazing Cleaners Sweden

Supernoga, hjälpsamma, flexibla och proffsiga. Rekommenderar verkligen.

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 195 omdömen 4.9 av 195 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Litao H

snabbt! Ren! komma i tid. Trevliga personer

Bandhagen Dental Care Ab
Skrev om ACS Amazing Cleaners Sweden

Vi har provat flera firmor men har aldrig upplevt samma kvalité och tillit som vi har för Amazing Cleaners Sweden. Punktlighet, tillit och noggrannhet – det är vad vi gillar med företaget. De är Professionella och proaktiv organisation som vet vad kvalitet innebär ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Rekommenderar varmt!

Svar från ACS Amazing Cleaners Sweden

Det var så lite, tack så mycket för att du blev kund hos oss.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 238 omdömen 4.8 av 238 omdömen

Minna V
Skrev om ACS Amazing Cleaners Sweden

Supernöjd med städningen! De var också väldigt trevliga och fick redan städning dagen efter första kontakt! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från ACS Amazing Cleaners Sweden

Det var så lite, tack så mycket för att du blev kund hos oss.