Active Rehab Kungälv

Active Rehab Kungälv

Ring 031-91 96 00 active.nu
4.3

Ett stenkast från Kongahälla centrum finns vår hemtrevliga mottagning i Kungälv. I Kungälv jobbar arbetsterapeuter, fysioterapeuter och vårt neurovårdsteam bestående av logoped och fysioterapeuter. Våra fysioterapeuter hjälper en stor målgrupp allt från spädbarn och ungdomar till gravida, idrottare och seniorer. Förutom individuell...

25 omdömen om Active Rehab Kungälv

Ann-Christin K
Skrev om Active Rehab Kungälv

Svarar gärna på detta när jag varit där fler ggr . Svårt att efter ett besök ha ngn uppfattning

Svar från Active Rehab Kungälv

Hej Ann-Christin, Jag förstår! Du är välkommen att komma tillbaka och lämna ett nytt omdöme när du fått känna på det lite. Vi önskar dig allt gott så länge, Mvh Active rehab.

Sylvia Monica Margareta E
Skrev om Active Rehab Kungälv

Bra bemötande Har så mycket fel i min kropp så vi tog ena delen och bestämde att jag skulle ta upp det med min vc för en remiss

Svar från Active Rehab Kungälv

Hej Sylvia, Vi blir så glada av att höra att du fick ett sådant fint bemötande. Ajdå! Så bra Sylvia, hoppas att allt löser sig för dig och att du blir bättre. Ta hand om dig så länge och tack snälla för att du tog dig tiden till att lämna ett omdöme. Mvh Active rehab.

Elsie-Marie A
Skrev om Active Rehab Kungälv

Ville få hjälp med yrsel och balans efter virus på balans organet.(2 år sedan) Tränar mycket själv och ville få mer info om vad man kan göra t,ex en balans skola. Mår bra men kan kanske bli bättre.

Svar från Active Rehab Kungälv

Hej Elsie-Marie, Jag förstår! Ja vi har ju balansskola och det ska vara bra för att öva upp sin balans. Nämnde du för din fysioterapeut att du var intresserad av att börja med de? Hoppas att du blir bättre snart så är det bara att ringa oss på 031-919600 om du vill börja i balansskola. Tack för du tog dig tiden till att lämna ett omdöme. Ha de fint så länge! Mvh Active rehab.

Christer Hans Gunnar I
Skrev om Active Rehab Kungälv

Jag hat besökt Active vid 3 tillfällen och möts alltid av positiva och engagerad personal.

Svar från Active Rehab Kungälv

Hej Christer, Vi blir jätteglada av att höra att du är så nöjd! Tack för ditt fina omdöme, ha det gott! Mvh Active rehab.

Ewa E
Skrev om Active Rehab Kungälv

Underbar personal med kunskap och en suverän inställning, bra utrustning för träning. Det enda mindre positiva är att man skulle behöva mer tid för vägledning än 10 tillfälle + kanske en annan behandling än träning.

Svar från Active Rehab Kungälv

Hej Anna, Vi blir jätteglada av att höra att du är så nöjd. Ja alla i kungälv är verkligen helt underbara!! Vi förstår, detta är alltid något du kan ta upp med din fysioterapeut så kan dem föreslå en annan behandling för dig. Om vi inte har just den behandlingen hos oss brukar dem alltid kunna rekommendera något annat ställe som har den behandlingen du vill ha. Du kan alltid maila till oss på info@active.nu så kan vi be din fysioterapeut kontakta dig. Ta hand om dig och tack för att du tog dig tiden till att lämna ett omdöme.

Kicki S
Skrev om Active Rehab Kungälv

Linda föreläsaren var duktig pedagogisk och bra. Bra innehåll efter förväntan Löste inte att visa PPT för alla -- måste kunna tekniken innan.

Svar från Active Rehab Kungälv

Hej Kicki, Så roligt att läsa ditt fina omdöme och vi håller med dig, Linda är väldigt pedagogisk och en bra föreläsare och fysioterapeut. Tråkigt att det strulade till sig med powerpointen, ja det är bra om man förbereder den innan. Vi tar med oss ditt omdöme så kanske det funkar bättre tills nästa gång! Tack för du tog dig tiden till att lämna ett omdöme, ha det jättefint! Mvh Active rehab.

Eva B
Skrev om Active Rehab Kungälv

Fick det jag behövde med olika övningar att göra hemma

Svar från Active Rehab Kungälv

Hej Eva, Låter ju jättebra! Då hoppas vi på att övningarna hjälper och så får du ha det så fint så länge och tack snälla för att du tog dig tiden till att lämna ett omdöme. Mvh Active rehab.

Olof C
Skrev om Active Rehab Kungälv

Vänlig, kunnig, bra presentation trots teknikstrul. Kändes tryggt och nu vet jag mer om arthros.

Svar från Active Rehab Kungälv

Hej Olof, Så roligt att höra att du var så nöjd efter ditt besök! Ja teknikstrul kan hända oss alla men så bra att det löste sig. Tack för att du tog dig tiden till att skriva ett omdöme, ha det jättefint nu! Mvh Active rehab.

Elna Anette P
Skrev om Active Rehab Kungälv

Svårt att säga efter första besöket. Min fysioterapeut träffade jag bara i 20 minuter, men det kändes bra. Jag skall gå på artros skola och få rörelser för mitt knä.

Svar från Active Rehab Kungälv

Hej Elna, jag förstår men jätteroligt att höra att det kändes bra efter ditt första besök hos oss. Så bra att du blev inbokad på artrosskolan, många säger att artrosskolan ska vara jättebra! Tack för att du tog dig tiden till att lämna ett omdöme, vi önskar dig allt gott! Mvh Active rehab.

Nils Emil J
Skrev om Active Rehab Kungälv

Trevlig och snabb hjälp med återbesök inbokat direkt

Svar från Active Rehab Kungälv

Hej Nils, Låter ju hur bra som helst! Jätteroligt att höra att du var så nöjd efter ditt besök hos oss. Tack för att du tog dig tiden till att lämna ett omdöme, ha det jättefint! Mvh Active rehab.

Gunilla Elisabeth B
Skrev om Active Rehab Kungälv

Vi kom fram till att jag skulle fortsätta på rehab på min vårdcentral. Alltså ingen fortsättning

Svar från Active Rehab Kungälv

Hej Gunilla, Det var ju tråkigt för oss att vi inte får ser mer utav dig men du är alltid välkommen tillbaka om det skulle vara något! Så hoppas jag att du får bra hjälp på din vårdcentral. Vi önskar dig allt gott, Mvh Active rehab.

Margareta M
Skrev om Active Rehab Kungälv

Jag blev fantastiskt bra bemött av Active Kungälv. Är så tacksam att jag fått möjligheten att rehabiliteras på Active. Kikki och Elin har varit ett otroligt stöd i mina ”upp och nedgångar” känner att de verkligen bryr sig och vill mitt bästa. Vänligen Margareta Maroun

Svar från Active Rehab Kungälv

Hej Margareta, Jätteroligt att läsa ditt fina omdöme!! Det kan jag garantera att dem vill Margareta :-) Kikki och Elin är hur grymma som helst. Vi önskar dig allt gott! Mvh Active Rehab.

Lisen Margareta K
Skrev om Active Rehab Kungälv

Fick snabb hjälp o mycket trevligt bemötande av alla. Fick bra behandling o förklaring till varför jag hade ont. Mycket trevligt ställe. Lugnt o fint.

Svar från Active Rehab Kungälv

Hej Lisen, Så roligt att höra att var så nöjd efter ditt besök hos oss. Också trevligt att höra att du fick en behaglig känsla på vår mottagning. Tack för ditt fina omdöme, vi önskar dig allt gott. Mvh Active rehab.

Mary Christina H
Skrev om Active Rehab Kungälv

Bra bemötande, lätt att ha och göra med

Svar från Active Rehab Kungälv

Hej Mary, Tack snälla för ditt fina omdöme. Jätteroligt att höra att du fick ett sådant bra bemötande, det är viktigt för oss. Du får ha det jättefint, Mvh Active rehab.

Elisabet Magdalena H
Skrev om Active Rehab Kungälv

Fick snabbt tid och hjälp med ett träningsprogram. Mycket trevlig personal, som såg till att övningarna utfördes på rätt sätt. Fortsätter nu min knäträning på egen hand.

Svar från Active Rehab Kungälv

Hej Elisabet, Gud så bra!! Vi försöker alltid att erbjuda snabba tider om det går. Så roligt att höra! Vi önskar dig allt gott så är du välkommen tillbaka om det skulle vara något annat. Mvh Active rehab.

Annika R
Skrev om Active Rehab Kungälv

Vänlig och kompetent personal, men rörigt i lokalen. Otydligt var man skulle anmäla sig och var man skulle sitta och vänta

Svar från Active Rehab Kungälv

Hej Annika, Jätteroligt att höra att du fick ett sådant bra bemötande och att du var nöjd med ditt besök. Jag förstår! vi tar med oss din respons och ska kika vidare på detta hur vi kan göra det mindre rörigt i lokalen. Tack snälla för att du tog dig tiden till att skriva ett omdöme. Vi önskar dig allt gott, mvh Active rehab.

Olle T
Skrev om Active Rehab Kungälv

Trevligt och engagerat bemötande från personalen. Har fått goda råd och anvisningar hur jag kan hantera mina besvär efter stroke och flimmer. Mina förväntningar har infriats.

Svar från Active Rehab Kungälv

Hej Olle, Så roligt att höra att du fått sådan bra hjälp hos oss i Kungälv!! Tack snälla för ditt fina omdöme, Ha det fint! Mvh Active rehab.

Carina Elisabeth L
Skrev om Active Rehab Kungälv

Fantastisk personal som tar mig o mina problem på allvar o gör allt för att jag ska må så bra som möjligt

Svar från Active Rehab Kungälv

Hej Carina, Så roligt att läsa ditt fina omdöme!! Det kan jag garantera att dem gör. Ta hand om dig nu och ha de jättefint. Mvh Active rehab.

Isabella S
Skrev om Active Rehab Kungälv

Varit hos Active frö att rehab-a en knäskada. Blir alltid trevligt bemött oh personalen är så kunnig och förklarar så man förstår. Hela processen med att stärka knä och kunna vara tillbaka i normalläge har gått fortfare än förväntat vilket jag är väldigt tacksam för.

Gunilla S
Skrev om Active Rehab Kungälv

Alltid bra bemött Bra träningsprogram för min höft

Ingela A

Helt underbar personal Kunnig o hjälpsamma Lugn och harmonisk stämminig

Jesper H
Skrev om Active Rehab Kungälv

Active har mött mig bra och informerat mig om det ska som är relevant. Jag rehabar efter stroke och shuntinfektion.

Angelica A
Skrev om Active Rehab Kungälv

Jag har gått på Active rehab länge med flera olika skador och även gått på akupunktur. Jag är oerhört nöjd både med hjälpen jag fått och servicen. Det är alltid fin stämning när man väl är där dessutom.

Svar från Active Rehab Kungälv

Hej Angelica, Så härligt att höra!! Hoppas att allt är bättre med dig och om det skulle vara något är du alltid välkommen tillbaka. Tack för att du tog dig tiden till att lämna ett så fint omdöme. Ha det gott, Mvh Active rehab.

Johan H
Skrev om Active Rehab Kungälv

Mycket bra, min arbetsterapeut är riktigt kompetent, ödmjuk och jag blev bemött med full respekt!

Svar från Active Rehab Kungälv

Hej Johan, Vi ber om ursäkt för så sent svar men vi blir jätteglada av att höra att du är så nöjd och att du kände så efter dina besök hos oss. Tack för att du tog dig tiden till att lämna ett omdöme. Ha de gott och ta hand om dig. Mvh Active rehab.

Johanna L
Skrev om Active Rehab Kungälv

Blev super bra bemöt och fått bra info om min sjukskrivning och rehab. Skönt att få vara med på yoga & få lära mig att kunna få reda på hur jag ska slappna av och ta det lugnt i framtiden och i min vardag.

Svar från Active Rehab Kungälv

Hej Johanna, Vi ber om ursäkt för så sent svar men jätteroligt att höra om din upplevelse hos oss och att du var så nöjd. Jätteskönt med yoga!! Vi hoppas att det har hjälpt dig och att du fortfarande försöker stanna upp i vardagen för att ta några djupa andetag. Ta hand om dig nu och tack för ditt fina omdöme. Du är alltid välkommen tillbaka om det skulle vara något. Mvh Active rehab.