Ad Golvslip

4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Petri S
Skrev om Ad Golvslip

Har använt mig av ad golvslip över 10års tid . alltid hållit tiderna enl tidsplanen och kommit med bra lösningar . mycket proffsiga och bra priser.hoppas på flera års samarbete .petri moderna måleriet ab

Sarah L
Skrev om Ad Golvslip

Riktigt dåligt resultat, vi har ett fläckigt golv som ser värre ut nu än innan. Dessutom förstörde de en möbel, tejpade (!?) ihop den och hoppades att vi inte skulle märka något. Det tog över en månad och flertalet samtal från mitt håll innan de köpte en ny möbel (från Ikea) som vi själva fick bygga ihop. Vi blev lovade att detta skulle ersättas i fakturan, men vi fick betala fullt pris för detta jobb. Då vi samtalade med företaget om fakturan hann vi dessutom få en påminnelseavgift. Skulle absolut inte rekommendera detta företag.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 186 omdömen 4.8 av 186 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Manus Gerard O
Skrev om Ad Golvslip

Har precis haft AD Golvslip här (Telefonplan) och jag är mycket nöjd med resultatet, golvet är kanonfint. Duktiga, pålitliga och ett jättefint resultat. Jag har anlitat dem två gånger och är lika nöjd denna gång som den första. Lätta att komma i kontakt med. Professionella, trevliga, snabba, vänliga, duktiga, tillmötesgående. Jag kan varmt rekomendera AD Golvslip