affordabledesign.se

affordabledesign.se

38 omdömen om affordabledesign.se

Jessica R
Skrev om affordabledesign.se

Att ringa, maila, beställa tygprover är helt omöjligt! Mycket konstigt förfarande

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Elisabet N
Skrev om affordabledesign.se

Vi blev bemötta av Niclas på bästa sätt. Niclas visade stort engagemang och kunnighet. Härligt att möta en säljare som visar intresse för våra behov och ger en grundlig information om sina produkter och material. Nu hoppas vi på att både soffa och leverans kommer som utlovat. Hälsningar Robert o Elisabet

Annethe B
Skrev om affordabledesign.se

Har beställt tygprover dom kom på en gång.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Jim A
Skrev om affordabledesign.se

Bäst service på alla sätt. Det kan inte bli bättre än så här. Kan varmt rekommenderas till andra kunder.

Helén S
Skrev om affordabledesign.se

Jag beställde en soffa och en fåtölj. Tyvärr har jag ännu inte fått någon orderbekräftelse på vad jag beställt. Men hoppas att ordern är ok. Pengarna är dragna från kontot. //Helen

Svar från affordabledesign.se

Hej Helén, Vi ber om ursäkt för dröjsmålet med er orderbekräftelse. Den är nu bekräftad ifrån fabrik och skickad till din mail. Det har varit en del leveransförseningar på tyg den senaste månaden pga ökade covid fall i fabriken och i övriga leveransled vilket medfört att fabriken inte kunnat bekräfta produktions veckan direkt efter ordern är lagd. Allt är nu under kontroll med order i alla fall. Trevlig helg! Med vänlig hälsning, Niclas

CHARLOTTE E
Skrev om affordabledesign.se

Otroligt fina soffor Ottimo - bra service!

Anna C
Skrev om affordabledesign.se

Mycket bra bemötande. Svarar snabbt i chatten. Helnöjd.

Patrik H
Skrev om affordabledesign.se

De har inte skickat min vara trots beställningen lades i början av juli. Inte heller återkopplat på mitt mail där jag frågar om de har någon info som jag borde känna till. Köpte ett soffbord som fanns på lager enligt hemsida

Håkan B
Skrev om affordabledesign.se

Utmärkt återkoppling och snabb leverans!

Mikael O
Skrev om affordabledesign.se

Jag köpte en soffa och både servicen ,bemötandet och återkoppling om leveranstid var väldigt bra,

Sebastian T
Skrev om affordabledesign.se

Bra kvalitet till ett bra pris. Snabb leverans och tillgänglig kundservice till skillnad från många andra.

Emil H
Skrev om affordabledesign.se

Bra service! Dessvärre fanns inte bordet vi ville ha. Får handla när covid är över.

Lovisa T

Super proffsig hjälp . Jag valde soffan ottimo

Carolina E
Skrev om affordabledesign.se

Personligt bemötande och flexibla med öppettider och materialval. Valet blev självklart.

Jessica T
Skrev om affordabledesign.se

Inköp av 3-sits Ottimo. Snabbt svar och trevligt bemötande vid mail kontakt.

Michelle B
Skrev om affordabledesign.se

Jag har köpt ett bord som fortfarande inte kommit fram. Tog kontakt med företaget för att se när det skulle komma fram samt vart (finns väldigt lite info om leveranser utanför Sthlm på hemsidan). Fick som svar att pågående pandemi har påverkat leveranstiderna, vilket är förståligt. Dock fick jag inte svar på någon utav mina frågor. Hur lång tid är beräknas leveranstiden vara nu? Vart levereras bordet? Jag har nu mejlat igen och hoppas på svar. Tyvärr kan jag inte uttala mig om produkt eller leverans än.

Magnus K
Skrev om affordabledesign.se

Mycket bra service, snabb leverans, riktigt fina produkter. Kan ha mer info hur leverans går till.

Ulrica E
Skrev om affordabledesign.se

Har beställt en 3- sits Ottimo soffa hos Affordable Design med Niklas i spetsen. Kunnig, tillmötesgående och trevlig. Toppklass enligt mig!

Karin H
Skrev om affordabledesign.se

Otroligt trevligt och hjälpsamt bemötande Varorna levererade samma dag. Lätt att montera. Utmärkt kvalitet. Dessutom bra pris 👍

Mathias S

Smidigt. Personligt. Snabbt...........

Lukas E
Skrev om affordabledesign.se

Köpte en soffa. Suverän service både online och i showrum på söder i sthlm. Mycket kunnig personal och härligt bemötande.

Anna K
Skrev om affordabledesign.se

Serviceminded, snabba och snygga möbler

Leia Ö
Skrev om affordabledesign.se

Jag köpte en sammetssoffa, som var ännu snyggare i verkligheten! Är såå nöjd. Supersnabb leverans och trevlig personal, finns ingenting att anmärka på. Skulle absolut handla här igen :)

Svar från affordabledesign.se

Tack Leia och vad kul att du är nöjd :)

Harveen C
Skrev om affordabledesign.se

Ive sent emails on approximate delivery date, no reply whatsoever. Payments made and its worrying when there's no contact from the other side!

Svar från affordabledesign.se

Dear Harveen, sorry for the inconvenience . We were facing some vacation issues last week and the office was unmanned. We will handle your order as fast as we can. Br Niclas

Camilla H
Skrev om affordabledesign.se

Köpte en superfin mörkgrå sammetssoffa. Otroligt fin i färgen och motsvarade alla mina förväntningar. Har letat länge efter en soffa med hel dyna och i just sammet och där var den. Snabb leverans, bra pris och mycket trevligt bemött i kontaktar med Företaget. Ger mina varmaste rekommendationer till detta företag och jag kommer köpa mer här. Tack

ELISABETH L
Skrev om affordabledesign.se

Köpte soffa,bord och en lampa. Utmärkt service och leverans. Helt magiskt bra. Kan verkligen rekommendera.

Ann E
Skrev om affordabledesign.se

Bra produkt och väldigt trevligt och avspänt och kunnigt bemötande.

Berith N
Skrev om affordabledesign.se

Ska du köpa en soffa så ska du besöka Affordable Design innan du bestämmer dig för vilken soffa du vill ha! Vi har köpt en soffa med schäslong av företaget. Allt var perfekt från det att vi klev in till butiken tills vi fick varan hemlevererad. Mycket trevligt bemötande i butiken, lätt att få kontakt med butiken via mail eller chatt på deras hemsida om man hade frågor. Våra förväntningar var höga, speciellt då just den soffan vi valt ut på hemsidan, inte fanns i butiken. Nu har soffan levererats och vi är supernöjda. Superfin...

Frida H
Skrev om affordabledesign.se

Väldigt bra service och snabb leverans!

Lars Å
Skrev om affordabledesign.se

Stort utbud av cool inredning till mycket bra priser. Fantastisk service o snabba leveranser. Varmt rekommenderat.

sebastian A
Skrev om affordabledesign.se

Köpte vår soffa från Affordable Design och det var SUPER service från start till mål. Snabba svar och toppen hjälp med att hitta det bästa tyget efter våra önskemål. Kan starkt rekommendera dem för köp av soffa! Keep up the good work!

Catherine V
Skrev om affordabledesign.se

Snabb leverans, trevligt bemötande, fick ändra tyg efter önskemål och soffa. Väldigt nöjd, rekommenderas.

Erika H
Skrev om affordabledesign.se

Väldigt trevligt bemötande av personalen samt fina möbler för bra pris.

Cathrine S
Skrev om affordabledesign.se

Hej. Köpt ett soffbord som tyvärr är försenat. Hade önskat mer uppdateringar om leverans. Har skickat Mail men ej fått svar. Bättre ett ärligt svar än inget alls.

Miriam Z
Skrev om affordabledesign.se

Vi beställde en soffa härifrån och var till en början tveksamma då vi inte tidigare hade hört om företaget. Vi blev dock positivt överraskade när vi innan leverans fick ett personligt bemötande samt snabba svar på alla våra frågor och funderingar. Leveransen gick smidigt och ordern kom enligt leveranslöftet. Soffan vi fick var i jättebra skick och helt enligt våra förväntningar. Vi är överlag supernöjda med vår upplevelse.

Diana G
Skrev om affordabledesign.se

Riktigt snygga möbler, finare i verkligheten!! Är super nöjd med allt. Toppen service hela vägen. Rekommenderas varmt.

Ulrica N
Skrev om affordabledesign.se

” Så nöjd med soffan jag köpte. Snygg design till ett riktigt bra pris”

Patrik H
Skrev om affordabledesign.se

Bra möbler till bra priser. Modern fräsch design.