Stark Spicery AB

3.0

6 omdömen om Stark Spicery AB

Charlotte U
Skrev om Stark Spicery AB

Agra Tandoori på Kungsholmen har tyvärr tappat greppet helt det senaste året. Från att ha varit en riktigt bra indier, särskilt för vegetarianer, kan vi nu konstatera att den spelar i bottenligan. En gissning är att kocken sagt upp sig och man inte brytt sig om att anställa en ny. Maten kan helt enkelt inte ha tillagts av en utbildad person, eller ens en person som tycker om att laga mat. Speciellt inte indisk mat. Den Palak Panir och Sabji Korma vi fick idag var totalt smaklösa och sista spiken i kistan för oss. Några få...

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7941 omdömen 4.3 av 7941 omdömen

Fantastisk miljö, hyfsat trevlig personal, den stekta potatisen som istället var friterad i småbitar var en besvikelse.

Jakob D
Skrev om Stark Spicery AB

Riktigt bra Indier! Rekommenderar att äta Methi Gost som är Lammfile i sås med paprika, lök, mm! Mums!

den j
Skrev om Stark Spicery AB

Skippa lunchmenyn och be att få valfritt kött och Phal. Då skall det bränna, ska du se. Håller med, dem kunde vara generösare med köttet.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4121 omdömen 4.0 av 4121 omdömen

Jessica I Jessica I
David L
Skrev om Stark Spicery AB

Vi var sex stycken från Kiruna som åt en FANTASTISK middag här !! Rekommenderas varmt, trevlig personal. ...vi återkommer gärna.

Fredrik E
Skrev om Stark Spicery AB

Halvbra mat. Inte så smakrik. Har bara testat lunchen.

Två Små Svin
4.7/5 i betyg av 2683 omdömen 4.7 av 2683 omdömen
BadgeFourYears

Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Johan E
Skrev om Stark Spicery AB

Var och åt här av en slump på lunchen och såg fram emot stark indisk mat. Grymt besviken när jag först fick alldeles för lite kyckling i min Tikka Masala, och sen för att den inte var det minsta kryddstark. Smakade absolut ingenting förutom lite yoghurt. Detta var en fattig lunchupplevelse.