Fokus Friskvård

Fokus Friskvård

3.0

Den bästa träningen är den som blir av!! Hos Fokus Friskvård tränar du i en trevlig och avslappnad miljö. Du tas emot av kunnig och engagerad personal som på bästa sätt coachar och hjälper dig att nå just Dina mål med din träning.

4 omdömen om Fokus Friskvård

Lotta H
Skrev om Fokus Friskvård

Jag kan varmt rekommendera Fokus i Skogås. Supertrevlig personal, bra öppettider, barnpassning och världens bästa PT- Nicklas Hellborg. De har också barndans med en utbildad danspedagog för barn som min lilla tjej går på. Ser två dåliga inlägg nedan och känner inte igen mig i dem. Kanske var det så tidigare, men sedan hösten 2011 är det nya ägare och mycket bra instruktörer. Nicklas har tex internationell licens och arbetar som fystränare till DIF Hockey.

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 133 omdömen 4.9 av 133 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Markus J
Skrev om Fokus Friskvård

Kan varmt rekommendera fokus. Trivs utmärkt här och kan genom mitt travellpass träna i hela Norden. Detta passar mig perfekt eftersom jag reser en del

Messy
Skrev om Fokus Friskvård

Denna gymkedja är tyvärr bland dom oseriösaste i branschen.Dom tar in outbildad personal,låter personal utan ngn som helst instruktörsutbildning eller friskvårdsutbildning köra både gruppträningsklasser samt lägga upp styrketräningsprogram åt folk (gäller inte all personal dock) HELT GALET! Det är människors hälsa det gäller! Man blir heligt j-vla förbannad!

Daime I
Skrev om Fokus Friskvård

REKOMENDERAR EJ DETTA GYM!! HELT OSERIÖSA MÄNNISKOR SOM ÄGER!! FATTAR INTE HUR DE LURAR FOLK PÅ PENgAR!VARNING!!!!!!

JOHAN H gillar detta