Akka Hemservice Stockholm

Akka Hemservice Stockholm

Ring 070-998 91 00 akkahemservice.se

Välkommen till Akka Hemservice! Vi hjälper dig som privatperson eller mindre företag med städtjänster av alla dess slag. Se till att få tid över till sånt som är viktigt och låt oss ta hand om städningen. * Respekterar personal såväl som kunder * Vi lyssnar på dig som kund * Levererar hög kvalitet * Värnar om personal * Värnar...

8 omdömen om Akka Hemservice Stockholm

Staffan Och Solveig T
Skrev om Akka Hemservice Stockholm

I Stockholm har vi fått utmärkt hjälp med städning - högsta betyg Men vi har ännu inte fått en faktura för april - antar att den kommer snart Och vi skulle gärna vilja ha hjälp med fönsterputsning - går det att greja På Gotland har vi nu maj också haft hjälp av Akka med både städning och fönsterputs - det har fungerat bra - men antar att denna undersökning gäller arbetet i Stockholm Väntar fortfarande på fakturan

Rena Hem Stockholm
3.6/5 i betyg av 239 omdömen 3.6 av 239 omdömen

Gabriella W
Skrev om Akka Hemservice Stockholm

Väldigt nöjd efter första storstädet. Endast ett par små anmärkningar som jag har meddelat. Fakturan feladresserad, vilket jag påpekat och inväntar ny. Annars allt bra och ser fram emot regelbunden städning var 14e dag.

Charlesg
Skrev om Akka Hemservice Stockholm

Perfekt städning. Kommunikation företag-kund kan upplevas som trög. Pris konkurrenskraftigt.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1251 omdömen 4.7 av 1251 omdömen

Pernilla S
Skrev om Akka Hemservice Stockholm

Fantastiskt bra städning, känns som att komma hem till ett hotel. Trevlig personal och bra service.

Eva N
Skrev om Akka Hemservice Stockholm

Snabba, noggranna, punktliga och trevliga!

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Jessica S
Skrev om Akka Hemservice Stockholm

Alltid lika trevligt bemötande och rent & fint i lägenheten 😊

Mattias W
Skrev om Akka Hemservice Stockholm

Bra städning, flexibla och punktliga. Rekommenderas starkt!

Svar från Akka Hemservice Stockholm

Tack för omdöme vi uppskattar din feedback

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Pernilla S
Skrev om Akka Hemservice Stockholm

Känslan att komma hem efter städning är fantastisk. Rent men också SÅ fint!