Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast

Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast

Ring 046-211 88 37 akupunkturlund.se

Välkommen till Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast! Aku-Center med Tomas Nysjö i spetsen har varit aktiva sedan 1987 och har därför en bred kompetens och erfarenhet av sjukgymnastik och akupunktur. Förutom den långa erfarenheten ser Tomas även till att fortbilda sig och utvecklas i sin roll som sjukgymnast och akupunktör....

8 omdömen om Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast

Linda H
Skrev om Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast

Tomas är väldigt trevlig och professionell. Kommer definitivt att fortsätta gå hit. Otroligt nöjd med denna akupunktör!

Svar från Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast

Jättetrevligt att du upplever att den behandling som du får hjälper dig. Det gör att vi känner att det är en viktig uppgift som vi utför. Tack Linda för ditt fina omdöme!!

Helene N
Skrev om Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast

Jag har haft svår migrän i många år. När jag sen kom till Tomas blev jag mycket bättre. Han har kunskap och väldigt fint bemötande till mig som patient. Jag kan varmt rekommendera honom. Mvh helene

Linda J
Skrev om Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast

Jag sökte mig till Aku-Center efter att ha levt större delen av mitt liv med framför allt ryggont och diverse kroniska smärtåkommor och hade egentligen inga större förväntningar på resultat. Tomas kunskap, erfarenhet, sakliga och lyssnande patientbemötande samt flexibiliteten med att tillmötesgå ens olika behov utmärker Aku-Center för min del. Den kontinuerliga behandlingen lindrar till stor del kroniska smärtor för min del, varav denna form av behandling passar min kropps behov väldigt bra. Jag har tidigare provat...

Svar från Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast

Vi tackar för den fina recensionen och kommer att fortsätta att jobba för det bästa behandlingsresultatet som vi kan uppnå. Det är ständigt vår ambition. Mvh// Tomas Nysjö, Aku-Center, Lund

Danijel S
Skrev om Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast

Tjänsten: Akupunktur Fantastiskt bra bemött. Tomas Nysjö är mycket trevlig, kunnig och professionell legitimerad sjukgymnast. Hade ingen förväntan om att något nånsin skulle hjälpa mitt kroniska smärtstillestånd, förrän jag träffade Tomas Nysjö. Känner mig fantastiskt lättad och min kropp reagerar extremt bra på hans behandlingar. Han är ett stort proffs ända ut i fingerspetsarna.

Svar från Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast

Jag tackar för den mycket vänliga recensionen av verksamheten som bedrivs med akupunktur vid kliniken. Känner mig både glad och tacksam att metoden är så effektiv. Vänliga hälsningar// Tomas Nysjö, Le. Sjukgymnast, Specialist inom Akupunktur

Jessica A
Skrev om Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast

Tomas har med lyhördhet och varm hand botat min migrän och sömnsvårighet. Tomas har en bred utbildning, både som leg sjukgymnast och vidareutbildad inom akupunktur i Sri Lanka, vilket gör att det känns tryggt att vara patient på Aku-Center. /Jessica, AT läkare

Svar från Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast

Jag tackar för det fina omdömet, och hoppas att du fortsatt skall få lika bra effekt av akupunkturbehandlingen. Vänlig Halsning// Tomas Nysjö, Aku-Center i Lund

Tina F
Skrev om Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast

Helt fantastisk akupunktör! Har hjälpt mig med rygg och axelvärk. Har även kunnat mildra mina värmevallningar som jag fått pga medicinering. Ett underbart bemötande och jag kan varmt rekommendera att gå dit!

Svar från Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast

Tack för ett fint omdöme, jag hoppas även att i fortsättningen kunna hjälpa dig med dina besvär. Vänliga hälsningar// Tomas Nysjö

Anette F
Skrev om Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast

Mycket kunnig och lyhörd för patientens önskemål.

Jag tackar så mycket för denna fina kommentar! Mvh// Tomas Nysjö

Peder G
Skrev om Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast

Jag kan verkligen rekommendera Tomas! Jag kom in med mycket svåra ryggsmärtor efter att ha varit sängliggande över en månad, men efter några behandlingar var jag på benen igen. Tomas är dessutom en väldigt trevlig person, som sprider positiv stämning och man går därifrån bättre både till kropp och sinne!

Svar från Aku-Center Tomas Nysjö - Leg Sjukgymnast

Tack så mycket för det fina omdömet, roligt att behandlingen fungerade så bra. Vänliga hälsningar// Tomas, Aku-Center