Aledo AB

Aledo AB

Ring 031-19 79 44 www.aledo.se
3.2

Aledo har flera verksamheter under ett och samma tak. Med vår kunskap, vår förmåga att ligga steget före och erfarenhet i kombination med goda medarbetare skapar vi en kvalitativ och kostnadseffektiv helhetslösning. Långsiktigt strategiskt samarbete med fokus på kvalitet och utveckling är en självklarhet för oss. Aledo...

6 omdömen om Aledo AB

Unni S
Skrev om Aledo AB

De utgav sig för att kunna klara allt, inkl mindre el-arbeten, vilket vi fick betala dyrt för :-( Arbetet utlovades ta två dagar, men tog mycket längre tid. Ägaren kom först och lämnade offert, men syntes sedan knappt till alls. Andra, tydligen okunniga, lämnades att göra jobbet. El-arbeten utfördes trots att de endast fick göras av behörig elektriker. Dessa har alla fått göras om till dryga kostnader. Till slut tillskrevs Konsumentombudsmannen för att få slut på eländet. Rekommenderar ALLA att inte göra beställningar hos företaget.

Eva Helena Shamone S

Inte alls nöjd, arbetet tog längre tid än utlovat och man höll sig inte alls till den offert som jag fått från början. När fakturan kom, baserat på de nya timmarna, såg jag att jag skulle betala massa mer. Kanske logiskt, men inte mitt fel att det tog längre tid och det kommunicerades ALDRIG att summan som givits från början skulle förändras, speciellt inte med nästan dubbelt så mycket. Fick aldrig ny offert och man valde också att behålla ALLT överblivet material som tapeter, golv etc som JAG själv fick åka och köpa, detta...

Unni S gillar detta
Nathalie K
Skrev om Aledo AB

Hantverkarna var effektiva, duktiga och tillmötesgående. Administrationen är vi däremot inte nöjda med. Representanter därifrån var oprofessionella, okunniga inom bygg trots att det var dom som skulle förmedla till hantverkarna vad som skulle göras, hade svårt att räkna timmarna korrekt, tog ut extra kostnad för tullar och parkering trots att denna kostnad inte uppstod vid tillfället för uppdraget samt skickade aldrig ut offert som vi efterfrågat.

Unni S gillar detta
Linda
Skrev om Aledo AB

Jag rekommenderar varmt Aledo! Är mycket nöjd över hantverksarbetet hemma i min lägenhet; hantverkaren jobbade mycket effektivt, var väldigt tillmötesgående samt enkel att kommunicera med- kommer definitivt att höra av mig igen!

Stanko R
Skrev om Aledo AB

Jag kan bara säga att Aledo AB är ett otroligt seriöst företag som verkar vara petnoga med allt de gör. Hos mig har dom bytt kök och det fanns inget som detta företag inte löste trots många krångliga problem som uppstod, och otroligt fint har det blivit. Bästa rekommendationer är inte tillräckligt!

Pontus W
Skrev om Aledo AB

Aledo AB jobbar otroligt effektivt och ger alltid nöjd kundgaranti! De ansvariga är väldigt serviceinriktade samt trevliga. Rekommenderar Aledo AB till alla som är ute efter ett kvalitetssäkert utfört uppdrag.