Alig Ventilation AB

Alig Ventilation AB

Ring 0501-27 87 60 www.alig.se

Vägen till ett bättre inomhusklimat! En komplett leverantör av system för ventilation och luftvärme med försäljning på Internet.

3 omdömen om Alig Ventilation AB

Olga B
Skrev om Alig Ventilation AB

Köpte ventilationsaggregat HERU 100T EC hos Alig Ventilation AB. Köpet, betalning och leverans får bästa betyg av mig. Support och assistans på väg enastående. De kan ventilalation och kundrelation. I kontakter är de nästan personliga. Än idag svarar de direkt när jag behöver råd. 🌷 Vi köpte av Alig Ventilation AB ett ventilationsaggregat HERU 100T EC. Stöd och assistans vid köpet föredomlig. Stöd under installation betydde mycket. Företaget är extremt kundvänlig och har kunniga medarbetare. Nu fick vi hjälp med att hitta...

Emil Staffan Ö
Skrev om Alig Ventilation AB

Jag kan inte nog rekommendera Alig. De har varit ett fröjd att ha att göra med under byggnationen av mitt FTX-system. Ritningar skickades fram och tillbaka och oavsett hur sent på kvällen jag skickade ett mail så hade jag uppdaterade ritningar i min inkorg förmiddagen efter. När jag låg på vinden och arbetade och verkligheten kom ikapp så svarade de direkt på frågor om modifikationer jag ville göra. Jag behövde beställa mer material än ursprungliga planen och det kom i princip med vändande post. Simon var en klippa! Installationen är nu ett år gammal och jag är oerhört nöjd.

Lars Fredrik M
Skrev om Alig Ventilation AB

Kanonföretag. Beställde ventilationsritningar för FTX-system i huset jag bygger och fick ett förlag på hur det skulle se ut och en offert på delarna. Offerten stog sig mycket bra och jag beställde hela systemet. Har varit kanontrevliga när jag haft funderingar hur jag skulle installera vissa saker och levererat snabbt om det saknats nått. Önskar att alla företag man har och göra med kunde vara så här smidiga och trevliga

Emil Staffan Ö gillar detta