Allans Taxi

1.0

8 omdömen om Allans Taxi

Torgny K
Skrev om Allans Taxi

VARNING_VARNING.Jag och frun åkte med detta Taxibolag från Tallink/Silja Lines terminalen i Värtahamnen till Centralstationen den 8/11 och fick betala 996 SEK. Åkte samma sträcka men i motsatt riktning 3 dagar tidigare med ett annat bolag och betalade då 285 SEK inklusive dricks. Detta är alltså inget seriöst bolag som har mage att ha sådana priser.

Marie A
Skrev om Allans Taxi

Varning! Körde mina föräldrar som var på besök i Sthlm idag. T-centralen till Kvarnholmen, 715. Samma resa i motsatt riktning med ett bra bolag kostade 252 kr. Tig kontakt och fick varken förståelse, ursäkt, förklaring eller återbetalning. Riktigt uselt sätt och bolag. En stor varning för Allans taxi!!!!

Ingar R
Skrev om Allans Taxi

Førerkode 330290 Uyghur Vennligst returner overpris SEK 400 til konto 90031555506 Send bekreftelse når beløpet er betalt til nonwarp@gmail.com Vennlig hilsen 2 norske passasjerer

Laila I
Skrev om Allans Taxi

Betalte 328 kr for en tur på 2,6 km tok 10 min, alene i bilen. Andre kjørte nøyaktig samme avstand var 4 i bilen og betalte 170kr med Taxi Stockholm.

Christoffer A
Skrev om Allans Taxi

Riktigt dåligt! Fick betala 1000:- för att åka en resa på 15 minuter. Samma resa för kollegorna i taxin som åkte framför oss betalade 320:-

Peter S
Skrev om Allans Taxi

Allans Taxibolag håller fortfarande på att lura folk. I går åkte min fru med dem när det var problem med pendeltåget. En resa på 20 minuter gick på 1712 kr. Så vi rekommenderar inte någon att åka med dessa tjuvar. Vi kommer även se om vi kan gå vidare med detta hur vi nu gör. Taxibranschen borde rensa bort dessa bedragare. Detta bolag borde få näringsförbud.

Christophe D
Skrev om Allans Taxi

Vi är turister som besöker Stockholm och ville gå till Arlanda flygplats. Taxin väntade vid utgången av Clarion Hotel Stockholm. Han säger att det inte finns någon fast pris, men disken är inga problem ok. I slutet av disken kör för fort och fick betala 1853 SEKpouraller Stockholm Arlanda flygplats till centrum! de är tjuvar, rövare sant som borde hamna i fängelse eftersom jag tyckte Sverige tidigare och jag trodde folk var vänliga. Föraren var från Tadzjikistan eller ... Gå inte med dem! uppmärksamhet, det är inte riktigt taxi.

Per O
Skrev om Allans Taxi

Taxichauffören var på inget sätt otrevlig, men det blev en svindyr resa mellan TallinnkSilja terminalen i Värtahamnen till Rådmansgatan i centrala Stockholm - en sträcka på dryga fyra kilometer. 411 spänn gick det på - som en enkelresa med flyg till Göteborg mao, eller varför inte till Barcelona med Ryan Air. Jag har aldrig sett en taxameter rassla på så snabbt i hela mitt liv. Dessutom luras de som så många andra med att ha en skylt på taket där det står "Stockholm" på - och företaget heter "Allans Taxi" med bas på Lidingö....