Alvena Allservice AB

4.2

5 omdömen om Alvena Allservice AB

OLIVIA J
Skrev om Alvena Allservice AB

Vi anlitade Alvena Allservice (Vadim med kollega) att renovera delar av vår sekelskifteslägenhet. Arbetet omfattade spackling och målning av tak i vardagsrum, spackling och tapetsering av väggar i vardagsrum och sovrum, snickerier (fönster, golvsocklar, element mm) i vardagsrum, sovrum och kök samt en del andra ad-hoc förbättringsarbeten. Vi är verkligen jättenöjda och tacksamma för den service och det slutresultat som levererades. Vi kommer definitivt anlita Vadim med kollega för framtida renoveringsprojekt. Vi summerar...

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Sophie Alexandra E
Skrev om Alvena Allservice AB

VI hade turen att stöta på vadim på Alvena allservice AB, vi fick hjälp med plattsättning på vår innegård. Har aldrig varit med om att offerten stämmer på kronan + att killarna gjorde ett sjukt bra jobb, så proffsiga. Ett stort plus var också den ordningen dom höll runt om. Kan starkt rekommendera detta företag👊

Carl Magnus S
Skrev om Alvena Allservice AB

Vi anlitade Alvena Allservice AB för markarbete/stenläggning av våran 45km2 stora innergård, ute på Ekerö. Vi är otroligt nöjda med den hjälp som vi fått från Vadim & co, från första kontakt till färdigt resultat. Vadim är en fullständig klippa, när det kommer till att konkretisera en idé till resultat. Dem höll inte bara tidsplan, utan även offerten som vi initialt fick, stämde på kronan efter utfört arbete. Extra plus var att killarna som var och jobbade hos oss, var punktliga, trevliga, tydliga samt noga med att städa...

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Birgitta S
Skrev om Alvena Allservice AB

Vi har anlitat Alvena Allservice vid tre tillfällen och är jättenöjda! Vadim har hjälpt oss med att renovera ett 50-talskök; byta ut och höja en bänkskiva, montera fläkt, måla mm. Han har också rivit en vägg, kaklat en vägg i köket, tagit ut ett gammalt parkettgolv och lagt 50 kvm nytt parkettgolv och kompletterat med nya golvsocklar, trösklar. Vadim är bra att diskutera upplägget av arbetet med och kommer med kreativa förslag. Han har hållit tiderna och utfört arbetet väl. Jag kan rekommendera honom!

Chazz R
Skrev om Alvena Allservice AB

Huset de "byggt" läcker in och saknar luftventilation. Taket måste bytas och väggpanelen är satt upp och ner! Totalt skadevärde över en halv miljon kronor! De vägrar åtgärda eller ersätta. Vd:n Vadim Beliaiev säger att vi får stämma honom. En helt sann historia. VARNING!

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 64 omdömen 4.9 av 64 omdömen