Alviks Måleri

Alviks Måleri

Ring 08-704 75 80 www.alviksmaleri.se

Vi ska tillfredsställa kundens kända och okända behov, genom vår kunskap av möjligheterna med måleritekniker, färgsättning, kulörer, glanser och strukturer på ett kostnadseffektivt sätt och med kvalitet enligt ISO 9001 och med Miljö enligt ISO 14001, för att därigenom leverera största möjliga kundnytta i våra tjänster.

3 omdömen om Alviks Måleri

Jeppe A
Skrev om Alviks Måleri

Anlitade Alviks Måleri för målning av snickerier i 20-tals lägenhet på Södermalm i Stockholm. Resultatet var mycket bra. Jobbet gick snabbt och smidigt.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 437 omdömen 4.8 av 437 omdömen

Elina E
Skrev om Alviks Måleri

Hit ska du åka om ska måla om eller tapetsera om där hemma och behöver tips och råd. Här finns det ett stort urval av både färg och tapeter och för mig blev det nästan ännu svårare att välja vilken jag skulle ha i min lägenhet. men till slut fann jag den tapeten jag ville ha och idag är jag helnöjd med mitt val!

Jenny A
Skrev om Alviks Måleri

Här får man masor av inspiraion och väldigt proffsig hjälp!

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 253 omdömen 4.9 av 253 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v