AMIA

Ring 072-848 65 15 www.amia.se
3.5

19 omdömen om AMIA

Mervi L

Köpte en bil och skulle köra hem den. Bilen tappade ett framhjul längs vägen. Lämnade bilen där och säljarna åtgärdade felet. De hörde dock inte av sig när felet var fixat utan jag fick själv höra av mig. Det var en fredag prick en vecka efter att jag köpt bilen. Då hade jag inte längre möjlighet att komma till Karlskoga och hämta bilen. Jag skulle få den levererad hem under helgen. Ingen bil levererades. Jag fick då veta att de på måndagen kunde leverera den till en ort dit jag kunde ta mig med allmänna färdmedel. Leveransen...

Olof Niklas L

Lurendrejare som säljer bilar med mängder av dolda fel. Tar inget ansvar alls och bryr sig inte om lagar etc. Köp EJ av dem eller sälj via. Du blir garanterat lurad. Mvh Niklas

Benyhamin G

Blev lurar på en bil som vi hade bestämt av att jag skulle få köpa. Hade bokat tåg och allt för att de sen hörde av sig på kvällen och skriver tyvärr såld säger att de ska istället fixa en ny bil men hör aldrig av sig igen. Köp ej härifrån då de inte bryr sig om sina kunder

Denny Jan Stefan S

Motorlampa tändes dagen efter bilköp. Dom hade beställt delen som skulle bytas. Sen hade de inte gjort det och kollade felkod och då skulle de byta en annan del istället. Och de gjordes. Men lampan tänds fortfarande och nu svarar de inte längre och nu är de snart 6 veckor sedan och felet är fortfarande inte åtgärdat även fast de sa att de hade 1 månads garanti och skulle vara hjälpsamma om de skulle vara nått med bilen även efter garantitiden hade passerat. De sista jag fick till svar att de inte kunde göra nått mer utan...

Frida M

Väldigt oseriös firma som inte ens kan hjälpa till när bilen började krångla dagen efter köp trots garanti. Samt att dom gjort fel med försäkring då jag skulle få 2 veckor gratis men fick sedan en faktura på 400 för att bilen vart oförsäkrad, denna fakturan vägrar dom hjälpa till med oxå När vi försökt få tag i dom svarar dom inte och blockar oss, sen blir riktigt otrevliga när dom fått dålig recension här av oss Köp inte här :)

Yvonne Margareta A

Bilens avgasrör gick sönder på väg hem. Va fusklagat från firman o garantin gäller inte säger dom. Motorlampan börja lysa efter 20 mil😡 köpte bilen en lördag o dom skulle bjuda på 2 veckors helförsäkring via folksam. På tisdagen får jag ett brev från trafikförsäkringgsföreningen på 360kr för att dom inte anmält förens på måndagen? Har ringt o skickat sms men dom skiter i detta. Kommer ta kontakt med konsumentverket och några till om detta. Köp ej bil här😡😡😡

DANIEL V

Oseriös bilförsäljare, sålde medvetet trasig bil och stod ej för reparation efter knappt 4 veckor. Rekommenderar absolut inte denna ”bilfirma”. skriver här så att ingen annan låter sig luras av dem!

FANNY K

Bästa bilfirman jag besökt, otroligt proffsiga & trevliga killar som jobbar där. Tillmötesgående & hjälpsamma, rekommenderas till alla som vill göra en bra bilaffär. Supernöjd med min nya Kia sportage!

MATTIAS S

Superbra kundbemötande, superbra priser och bra bemötande av Salle och Karim. Fick en fin Opel Astra

Svar från AMIA

Tack Mattias för 5 i omdöme, det glädjer oss att du blev nöjd med bilköpet =) Med vänliga hälsningar AMIA

INA A
Skrev om AMIA

Bra service! Trevliga killar. Fixade AC:n i ett naffs innan köpet, då vi märkte att den kylde dåligt. Snabb o smidig affär.

Svar från AMIA

Tack Ina för 5 i omdöme, det glädjer oss att du blev nöjd med bilköpet =) Med vänliga hälsningar AMIA

LINUS M

Smidigt bilköp, riktigt bra service och jätte trevlig personal. Rekommenderar starkt

Svar från AMIA

Tack Linus för 5 i omdöme, det glädjer oss att du blev nöjd med bilköpet =) Med vänliga hälsningar AMIA

Anders Mattias S

Fantastisk service! Kom för att kolla på en bil åkte där i från med en annan som passade mig mycket bättre! Tack för en väldigt smidig och bra affär!

Svar från AMIA

Tack Anders Mattias för 5 i omdöme, det glädjer oss att du blev nöjd med bilköpet =) Med vänliga hälsningar AMIA

JENNY H

Bästa bemötande jag någonsin mött, helt underbara killar som brinner för att hjälpa. Lyssnar noga på vad man behöver och fixar de. Tack för eran hjälp!! Ni är grymma!!

Svar från AMIA

Tack Jenny för 5 i omdöme, det glädjer oss att du blev nöjd med bilköpet =) Med vänliga hälsningar AMIA

RICHARD N

Med bra personal så kommer man långt! Bra bemötande, perfekt service. I mitt fall så strulade det med en radiokod. Säljaren håller kontakten och kontrollerar att en ny kod kommer fram. Hatten av och extremt mycket tack!

Svar från AMIA

Tack Richard för 5 i omdöme, det glädjer oss att du blev nöjd med bilköpet =) Med vänliga hälsningar AMIA

ALLAN S

Väldigt tillmötesgående, kan varmt rekommendera!

Svar från AMIA

Tack Allan för 5 i omdöme, det glädjer oss att du blev nöjd med bilköpet =) Med vänliga hälsningar AMIA

Matyas D

Riktigt bra bemötande! De tog in min bil snabbt, tycker jag fick en bra summa med, är så trött på folk som ska lägga skambud på bilar man sålt genom åren. Mycket nöjd faktiskt!

Anders J

Riktigt nöjd med min lilla golf ni sålde till mig, 2 år har gått och har endast behövt en oljeservice. Tack!

Tack Anders för dina fina ord! Glad att du är nöjd! <3 Hälsningar Marre

Filip T

Mycket proffsiga grabbar och grym service, allting gick väldigt smidigt. Kommer tillbaka i framtiden!

Svar från AMIA

Tack Filip för det fina betyget, glädjer oss att du blev nöjd! Välkommen åter =)

Mikael A

Väldigt smidigt, inget krångel

Svar från AMIA

Tack för dina 5 stjärnor, det värmer att du blev nöjd med oss! Varmt välkommen åter =)