feedback company

Reco
Ring företaget
Apoteket Örnen

Norrtullsgatan 6 113 29 STOCKHOLM

Apoteket Örnen finns på Norrtullsgatan 6 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Apotek och Medicin

www.apoteket.se

Mer funktioner

Vad tycker du om Apoteket Örnen

Läs vad Recos användare tycker om Apoteket Örnen

• Status: 89
    skrev om Apoteket Örnen:
    Det här apoteket ligger lite undangömt ett stenkast från Odenplan. Kanske är det just läget som gör att köerna allt som oftast lyser med sin frånvaro. Det finns alltid gott om personal till hands om man behöver hjälp. Generösa öppettider och en rymlig lokal gör att detta är mitt favoritapotek.

Företag nära Apoteket Örnen

Hair Fashion

Odengatan 72, STOCKHOLM

Läs mer om Hair Fashion

James

James tycker:

"Rekommenderad hårsalong. Klipper snabbt och lyssnar på kunden. Tack Aurora! "

Klippbutiken

Odengatan 72, Stockholm

Läs mer om Klippbutiken

Markus G

Markus G tycker:

"Serpil är riktigt bra, klipper perfekt och är mycket trevlig. Dessutom är priset väldigt överkomligt. Rekommenderar Klippbutiken och Serpil varmt!! "

SkandiaMäklarna Vasastan

Norrtullsgatan 3, Stockholm

Läs mer om SkandiaMäklarna Vasastan

Marcus K

Marcus K tycker:

"Vi upplevde att Tiziana verkligen satte oss som kunder i första rum, alltid tillgänglig och ett väldigt professionellt handhavande av hela försäljning ... "

Saxess by Alex

frejgatan 21 nb, stockholm

Läs mer om Saxess by Alex

Robin P

Robin P tycker:

"Kan varmt rekommendera Alex och salong Saxess by Alex. Professionella och förstår exakt mitt behov. Alltid lika trevligt att besöka salongen. "

Kroppscompagniet

Upplandsgatan 61, STOCKHOLM

Läs mer om Kroppscompagniet

Rocco A

Rocco A tycker:

"Jonas är en mycket kompetent proff Naprapat som kan erbjuda rätt diagnos och personliga råd för en snabb återhämtning för både idrottsman och kontorsa ... "

0 bilder från Apoteket Örnen

Taggar för Apoteket Örnen