aptit.se

aptit.se

Ring 08-735 21 00 www.aptit.se
3.0

"Aptit - på jobbet" är en virtuell personalmatsal där personalen erbjuds daglig lunch från 50 olika restauranger. Leveranstiden är inom 60 minuter innanför tullarna. Till närförort och ytterförort levererar vi inom 80 minuter.

3 omdömen om aptit.se

Gladstone G
Skrev om aptit.se

Jag är en van online beställare och anser att Aptit.se tävlar om att vara absolut sämst när det kommer till kundbemötande och att hålla vad man lovar. Jag har ingen synpunkt på pris eller restauranger men vill ha min beställning vid utsatt tid vilket verkar vara omöjligt för detta företaget att hålla. Synd då jag hade nyttjat tjänsten flera ggr i veckan om tjänsten hade fungerat

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Manne S
Skrev om aptit.se

Mycket bra urval av restauranger, mindre bra service men helt överkomlig leverans (typ 150sek).

Malin H
Skrev om aptit.se

Deras affärsidé är att kunna få mat ifrån Stockholms bästa resturanger till kontoret inom en timme. Helt underbart när man inte hinner lämna kontoret för att köpa lunch eller vid möten. Till våra möten beställer vi fikabröd som dom levererar också. Har beställt som privatperson hem till mig på helgerna också, funkar hur smidigt som helst, då man kan betala via visakortet. Bra affärsidé!!