Arco Crown Solskydd - Inaria Studio

Arco Crown Solskydd - Inaria Studio

arcocrown.se
  • Badge2024

Våra kompletta lösningar erbjuder dig möjligheten till exklusivt solskydd, eleganta glasräcken, smidiga skjutdörrar och stilrena garderober. Varje produkt är skräddarsydd och måttanpassad för att passa dina behov perfekt. Vi strävar alltid efter att leverera produkter av högsta kvalitet, exakt enligt dina önskemål och med precision ned till varje millimeter.

18 omdömen om Arco Crown Solskydd - Inaria Studio

Sedan starten hos Reco 2024

Tomas T
Skrev om Arco Crown Solskydd - Inaria Studio

Beställde lamellgardiner till mitt kontor. Från beställning till installation gick allt väldigt smidigt. Riktigt nöjd med slutresultatet.

Madeleine E
Skrev om Arco Crown Solskydd - Inaria Studio

Otroligt fina dörrar och är så glad att det var möjligt att få dubbelsidig fyllning (vilket inte alla erbjuder)! Bra showroom med alla produkter. Dörrarna är av hög kvalitet och inte rangliga. Beställde även montering och wow så duktiga!! Rekommenderar att utnyttja deras gratis mätservice.

Ulf T
Skrev om Arco Crown Solskydd - Inaria Studio

Mycket snabbt svar och återkoppling. Bra montering. Totalt Mycket bra.

Egon R
Skrev om Arco Crown Solskydd - Inaria Studio

Mycket god service och bra information resp. planläggning av både leverans samt installation. Produkt hålla kvalitet med dagens datum. Mvg

Gunnar A
Skrev om Arco Crown Solskydd - Inaria Studio

Trevligt bemötande! Proffsiga och kunniga! Lyhörda!

Maria S
Skrev om Arco Crown Solskydd - Inaria Studio

Snabbt, enkelt och professionellt. Tack!

Fredrik F
Skrev om Arco Crown Solskydd - Inaria Studio

Leverans skedde när den var sagd att den skulle ske. Montörerna var professionella och samtidigt väldigt trevliga. Priset som uppgavs var, med mindre felmarginal, det jag i slutänden fick betala. Synnerligen nöjd.

Luis F
Skrev om Arco Crown Solskydd - Inaria Studio

Jag köpte nya persienner och jag är nöjd med bemötande och utfört arbete

Lena M
Skrev om Arco Crown Solskydd - Inaria Studio

Leverans och uppsättning är inte klara ännu. Kommer på måndag.

Marguerite J
Skrev om Arco Crown Solskydd - Inaria Studio

Man kan lita på Arco Crown. Kommer i tid, är snabba och hittar lösningar på det mesta

Sonja S

Trevliga personer bra produkter

Louise B
Skrev om Arco Crown Solskydd - Inaria Studio

Mkt trevligt bemötande, mkt nöjd, rack!

Helene R
Skrev om Arco Crown Solskydd - Inaria Studio

De uppfyllde förväntningarna och hjälpte oss med nya persienner. Fick även hjälp med några speciella önskemål jag hade.

Eva E
Skrev om Arco Crown Solskydd - Inaria Studio

Mycket trevligt bemötande från telefonsamtal till möte. Snabb, bra och tydlig service och information. Jag är jättenöjd och återkommer gärna. Tänker även rekommendera Arco Crown till vänner och grannar.

Hans S
Skrev om Arco Crown Solskydd - Inaria Studio

Perfekt kundservice och produktkunnande Utmärkta produkter med hög kvalitet

Lena J
Skrev om Arco Crown Solskydd - Inaria Studio

Trevligt bemötande och snabbt och bra utfört arbete

Sverker E
Skrev om Arco Crown Solskydd - Inaria Studio

De var snabba och gjorde ett mycket bra jobb med att montera persienner. Trevliga att ha att göra med.

Mohamed J
Skrev om Arco Crown Solskydd - Inaria Studio

Jag är väldigt nöjd med arbetet som dem har utfört hemma hos mig och jag rekommenderar starkt.