Autopartner (en del av Bilbyter AB)

Autopartner (en del av Bilbyter AB)

3.0

8 omdömen om Autopartner (en del av Bilbyter AB)

Admir C
Skrev om Autopartner (en del av Bilbyter AB)

Mycket trevligt bemötande mot kunden!

Alen A
Skrev om Autopartner (en del av Bilbyter AB)

Jag kom in för felsökning till experterna där de skulle hitta felet och inte bara läsa av felkoder enligt personalen på mottagningen och det skulle kosta 1500kr. Har en Hyundai I20 från 2012 och betalade 1500 för ”felsökning ” men det visade sig att de läste endast av obd och fastställde att det var främre lambda som var trasig. Bytte lambda som kostade ytterligare 3395kr men bilen betedde sig likadant. Efter helgen åkte jag igen för felsökning men nu sa de att det måste bytas katalysator, kamkedja och att det är bäst att...

Marta Elzbieta R
Skrev om Autopartner (en del av Bilbyter AB)

Sämsta bemötande Drygt och nonchalant Ville ha hjälp med växellåda Garanti har gått ut men bilen gått bara 5000 Inga andra alternativ ingen empati i bemötandet Fick sälja bilen till annan med stort förlust istället Aldrig Nissan

Sebastian F
Skrev om Autopartner (en del av Bilbyter AB)

Köpte en ny Ionic 5 av Fredrik på bilbyter i Linköping min upplevsle var från början till slut bara positiv, Fick typ 13k extra rabatt på bilen utan att fråga, slängde med gratis laddsladd och mattor till bilen som andra tar betalt för. Fick även bra i inbyte för min förra bil och Fredrik svarade snabbt på alla mina frågor.

HADIR A
Skrev om Autopartner (en del av Bilbyter AB)

❌ oseriöst företag, var försiktig. Dåligt

Admir C och HADIR A gillar detta
Staffan R
Skrev om Autopartner (en del av Bilbyter AB)

Då Bilbyter har samma ägare som Fordstore måste jag dela ut en riktigt stor varning för detta företag. Händer det något med er fabriksnya bil så räkna inte med någon form av hjälp av detta företag. Själv köpte jag en fabriksny Ford med defekt växellåda mm och väntade 10 månader utan hjälp. Har nu blivit tvungen att sälja bilen till annat företag med stor förlust då jag var i behov av en fungerande bil och inte en trädgårdsprydnad.

Joel W
Skrev om Autopartner (en del av Bilbyter AB)

Ringde och bad om råd fastän bilen är köpt utomsocknes. Fick bra och professionell hjälp samt ett trevligt bemötande. Kan inte föreställa mig att det är sämre vid ett personligt besök.

Andreas L
Skrev om Autopartner (en del av Bilbyter AB)

Snabb och personlig service, fick hjälp anpassad till min situation och ett bra pris. De gjorde verkligen allt de kunde för att hjälpa mig och vår lilla Atos! Trevlig personal också.

Nikke L och Maria H gillar detta