AutoSport Göteborg

AutoSport Göteborg

Hos AutoSport Göteborg är du och ditt bilköp i centrum. Vi tillämpar tidsbokade visningar och möten för att kunna fokusera enbart på Dig och din nya drömbil! Vi lagerför bl.a. egna begagnade sport- och premiumbilar men tar oss även an förmedlingsuppdrag till en av Sveriges lägsta förmedlingsavgifter. Sälj din bil enkelt, tryggt...

6 omdömen om AutoSport Göteborg

Amil H
Skrev om AutoSport Göteborg

Är väldigt Glad över att jag köpte en bil från AutoSport i Göteborg ! Fick möta och lära känna en av de trevligaste säljarna, Bobo Zikovic ! väldigt sällan hittar man en sån trevligt säljare! Till och med en kille som jobbar på Eurotransport som körde bilen till Stockholm sa till mig " Vilken super trevlig säljare köpte du bilen av " såna ord fick mig att känna super nöjd !

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

Gustav C
Skrev om AutoSport Göteborg

Bra bemötande och kunnig personal som vet vad dom säger. Dom är också ärliga vilket jag tror kommer att resultera i mycket nöjda kunder framöver.

Joakim H
Skrev om AutoSport Göteborg

Jag kan rekommendera denna firma starkt

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 309 omdömen 4.5 av 309 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Alfred H

Mycke bra bil företag och lät och uppskattad företag min betyg ge en 5

Robin L
Skrev om AutoSport Göteborg

Vi är fantastiskt nöjda med den bästa servicen vi någonsin fått när vi har köpt bil. Kommer aldrig mer gå till en stor bilhandlare att köpa bil när man kan få hjälp via autosport. Vi berättade vad vi va ute efter och ni hjälpte oss att hitta precis vad vi va ute efter. Har nu rullat runt i vår nya bil i några veckor!! Vi kunde dessutom lämna in vår gamla i inbyte. Låter ju löjligt men vi tycker verkligen detta va så bra som det låter. Tack ännu en gång. En vacker dag ska vi byta bil igen å då ses vi utan tvekan!

Björn R
Skrev om AutoSport Göteborg

Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Mycket snabb respons även under kvällar och helgdagar. Jag sålde en bil via Autosport och försäljningen gick mycket snabbt och de tog hand om allt. Bilen hämtades dessutom på min ort ca 20 mil från Gbg utan extra kostnad. Jag är mycket nöjd och kommer använda deras tjänster igen i framtiden!