Autosweden

Autosweden

Ring 08-124 424 24 www.autosweden.se
4.5

Välkommen till Autosweden! Vi är din bilverkstad i Haninge med omnejd. Vi tar hand om din bil och ger dig alltid ett kostnadsförslag innan på eventuella reservdelar. Vill du sälja din bil så kan vi lösa det geom att först värdera den och sedan sälja den åt dig. Våra tjänster: Fordonsservice, däckhotell, värdering och försäljning...

33 omdömen om Autosweden

Marcus Lars Karl B

Alltid bra och snabb service! En gång var alla lånebilar utlånade när jag behövde en, så fick låna hans privata M5:a istället! Blev ett minne för livet på köpet!

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 764 omdömen 4.5 av 764 omdömen

Billy William E Billy William E
Marie H
Skrev om Autosweden

Undermåligt utfört arbete och de höll inte vad de lovat. Behövde komma in tre gånger för att fixa samma fel, inom en tidsrymd av ett par månader. Blev dubbelt så dyrt än om de fixat det ordentligt första gången.

Svar från Autosweden

Hej Marie det var tråkigt att höra, Vi känner inte riktigt igen detta ärende vill du vara vänlig att maila till oss på info@autosweden.se så ska vi titta närmre på detta och kompensera dig på något sätt Mvh

Kjell-gunnar P

JÄTTEBRA BEMÖTANDE OCH FINT UTFÖRT ARBETE

Speedy Bilservice Nacka
4.6/5 i betyg av 2030 omdömen 4.6 av 2030 omdömen

Fick proffsig och snabb hjälp med byte av lampa. och trevligt bemötande 😊 🙏🏼

Gunilla I
Skrev om Autosweden

Bra, tydliga, vänliga och proffsiga

Tingvall M
Skrev om Autosweden

Väldigt proffsigt bemötande! Supernöjd!

Speedy Bilservice Södertälje
4.8/5 i betyg av 759 omdömen 4.8 av 759 omdömen

Mycket kunnig personal som var villig att ta sig en titt på drop-in, de var med och fattade beslut om hur problemet kunde lösas - då det gäl

Emma S
Skrev om Autosweden

Snabb och smidig service. Lätt att få återkoppling om tidsbokning och prisförslag. Kan rekommenderas.

Göte Å
Skrev om Autosweden

Bra, trevligt och värdigt bemötande vi besök👍 Alltid nöjd👍

Speedy Bilservice Östermalm
4.8/5 i betyg av 2219 omdömen 4.8 av 2219 omdömen

Snabbt däckbyte utan väntetid.

Håkan Emanuel F

Det hade varit bra att få ett kvitto på vilka däck jag lämnat för förvaring

Annelii B
Skrev om Autosweden

Trevlig personal Snabbt och lätt att ha däcken på deras hotell, bara boka tid och åka o få däcken bytta

Speedy Bilservice Vällingby
4.8/5 i betyg av 2386 omdömen 4.8 av 2386 omdömen

Aldrig haft bättre service än såhär. Inga dolda avgifter, snarare tvärtom! Dom drar av ingrepp från fakturan man redan skrivit på om dom vi

Kjell Thommy C Kjell Thommy C
Riitta Helena V

Trevligt bemötande både i telefon och i verkstan.

Jonas Allan L

Snabba, trevliga, och professionella

Speedy Bilservice Arninge
4.9/5 i betyg av 197 omdömen 4.9 av 197 omdömen
BadgeFourYears

Bytte Broms belägg och broms skivor, bra kundbemötande, kunde utförligt o bra visa exakt vad som gjorts och vad som bytts samt påvisa hur pa

Holger Gunnar B Holger Gunnar B
Roger J
Skrev om Autosweden

Det fungerar mycket bra 👍 Jag blev nöjd 😄 Återkommer nästa år!!!

Gunnar Carl Gustaf J

Tack för hjälpen Tack för fin service Tack för fint bemötande Hälsningar chauffören Siv

Speedy Bilservice Haninge
4.8/5 i betyg av 1107 omdömen 4.8 av 1107 omdömen

Kunnig personal, bra service

Borrexpress S Borrexpress S
Rolf L
Skrev om Autosweden

Vänligt bemötande. Men man hade inte beställt hem några reservdelar, blinkers i backspegeln bl a sen var det ok att felsöka för resten och att byta däck. Lånebilen var ej automat. Har ont i benet. Rutorna ej anvisade. Ingen bensin i tanken. Det var allt?

Nils Tommy B
Skrev om Autosweden

Mycket bra från jag lämnade in bilen på service o lite annat riktigt bra personal med service tänk.👌

Speedy Bilservice Jakobsberg
4.8/5 i betyg av 462 omdömen 4.8 av 462 omdömen

Väldigt bra bemötande, kunnig och efektiv personal! Kommer absolut att försätta laga min bil hos dem! Jag rekomenderar alla varmt att besök

Lenah Victoria Å

Mycket bra bemötande.Trevlig personal.Rekommenderas.

Astrid Lena Margareta E

Bra service, ordnar probkemen när de uppstår, rekommenderas

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Lennart B
Skrev om Autosweden

Det var första gången med nya ägaren, men första intrycket var bra

Tommy E
Skrev om Autosweden

Trevligt bemötande men lite ostrukturerat en lovar mer än vad man kan hålla.

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
Stig Harry L
Skrev om Autosweden

Ett väldigt fint utfört arbete och mycket trevligt bemötande.

Annika Carina L

Bra och trevligt bemötande. Bilen klar samma dag. Rimligt pris. Bra service.

Mekonomen Norrtull
4.7/5 i betyg av 1241 omdömen 4.7 av 1241 omdömen

Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga.

Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W
Helene Maria Kristina E

Trevligt bemötande vid bokande av tid inför en bilbesiktning. Fick bra hjälp både inför och med själva bilbesiktningen.

Julia Elise S
Skrev om Autosweden

Kunnig personal, bra bemötande och service. Vill du ha en verkstad som går och lita på och som gör bästa möjliga för dig åk hit rekommenderar starkt!

Thomas B gillar detta
Speedy Bilservice Högdalen
4.8/5 i betyg av 4133 omdömen 4.8 av 4133 omdömen

Trevligt bemötande snabb hjälp.

Lars Anders E Lars Anders E
Mats B
Skrev om Autosweden

Fönstret på förarsidan fastnade i sommarvärmen. Fick tid på verkstan dagen efter. De klämde in mig trots att de var fullbokade. Det kallar jag service. Tack Mats Birgersson

Fredrik K
Skrev om Autosweden

Byte av generator. Klar dagen efter, helt otroligt snabbt. Bra bemötande, duktig mek som även mekar racing. Dvs, han vet vad han pysslar med utöver den vanliga servicen. Bra, skäliga priser.

Speedy Bilservice Täby
4.8/5 i betyg av 1107 omdömen 4.8 av 1107 omdömen

Otroligt bemötande, frågar först vad det kostar att byta bromsar fram o bak, 3500 kr säger han Göran i telefon, lämnar in bilen dagen där på

Lars Bertil O
Skrev om Autosweden

Allt var bra. Snabb och trevlig service.

Hans E
Skrev om Autosweden

Bra bemötande där de lyssnade på vad man hade för problem och kom med ett förslag och kostnad som var rimlig. Hade läst en tidigare recension som fick mig att pröva stället med de nya ägarna och det ångrar jag inte. De bytte bromsar och bromsskivor som nu fungerar som det ska igen och det gick snabbt. Rekommenderar detta ställe!

Speedy Bilservice Solna
4.7/5 i betyg av 1703 omdömen 4.7 av 1703 omdömen

Göran & co på Speedy hjälpte mig på bästa vis. Toppenbra!

Reimer N
Skrev om Autosweden

Trevliga, professionella och pålitliga med bra service

Abid D
Skrev om Autosweden

Trevligt bemötandet snabb service bra pricer.

Sumpan Bilverkstad AB
4.7/5 i betyg av 2314 omdömen 4.7 av 2314 omdömen

Snabb service och jättetrevlig personal.

Per William N
Skrev om Autosweden

Bilen är ej klar än. Ytterligare fel har upptäckts. Vet ej när jag får möjlighet att inkomma med bilen för att laga dessa fel

Tino N
Skrev om Autosweden

Kanon verkstad. Alltid trevliga och hjälpsamma.

Speedy Bilservice Västerås
4.7/5 i betyg av 1155 omdömen 4.7 av 1155 omdömen

Supersnabbt hjulskifte och trevligt bemötande.

Kerstin P Kerstin P
Anders Olof P
Skrev om Autosweden

Positivt och trevligt bemötande. Gick igenom vad som behövde göras grundligt och professionellt. Blev sen när jag skulle hämta bilen så jag ringde och frågade om jag kunde komma 20 min sent och det gick bra. Rekommenderas.

Mats B
Skrev om Autosweden

Har en komplicerad bil med många småfel. De har man löst ett efter ett på ett skickligt sätt och informerat om vad felet är och i samråd med mig åtgärdat felet på bästa och billigaste sätt. Chefen och alla andra är dessutom väldigt trevliga och hjälpsamma på alla sätt. Man får hjälp med att byta torkarblad på några minuter. Jag är tacksam för all vänlighet och hjälp jag fått. Han med Espacen

Svar från Autosweden

Tackar för dom fina orden. AUTOSWEDEN med personal

Min Bil Bromma
4.4/5 i betyg av 2021 omdömen 4.4 av 2021 omdömen

Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips