Det är roligt att arbeta som konsult inom Avanzera. De är noggranna och anstränger sig för att jag och kunden ska matcha varandra så att samarbetet blir lyckat.
75 omdömen om Konsulter & Utrekryterade
Christina, tack för fina ord! Vi uppskattar mycket dina och våra gemensamma tankar kring matchningen kund och konsult. Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering
Jag har hela ansökningsprocessen möts med respekt, förståelse, profsigt, uppmuntrade, posivitet och påläst min Cv med kundskap och erfarhet. Jag önskade att jag skulle få jobbet och även min Konsultchef Vera Wallentin var hoppfullt att jag skulle få jobbet. Jag tror helt hållet att det är Veras tjänst att jag fick jobbet. Hon är så duktig, glad och fantastiskt konsultchef. Jag kommer sakna henne. Jag ansökte en ledigt tjänst som ekonomiassistent 2 månader, så skulle vara konsult den tiden när hade sjukskrivningen. Jag...
Tack Marja-Liisa för din fina beskrivning av rekryteringsprocessen och vi på Avanzera tillsammans med Vera blev förstås varma inombords av din resa. Vi önskar dig all lycka till som anställd hos vår kund och man vet aldrig vad som händer längre fram men varmt välkommen tillbaka. Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering
Jag är mycket nöjd med både Helena & Pernillas bemötande. Alltid professionella, lyhörda och måna om konsulten.
Tack snälla Jeanette! Dina ord värmer oss alla och tänka hur många år vi hållit kontakten. Fint samarbete! Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering
Jättefint bemötande, omhändertagande och mycket god kommunikation - förstå, lyssna och återkoppla. Bra dialog, klokskap och empati.
Julia! Vi tackar ödmjukast för ditt omdöme. De ord du väljer i din beskrivning är verkligen något vi värderar högt i vårt arbete. Tack! Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering
Ett varmt och personligt företag med fokus på människan och att affärer ska vara roligt (istället för pengar, som förstås också är viktigt, men inte bör få styra enligt mig). Jag uppfattar en genuin omtanke parallellt med "business".
Therese! Så många fina år har vi haft tillsammans och ser fram emot lika många till! Tack tack tack! Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering
Toppen! Härlig personal, omtänksamma och trevliga.
Tack Merja, vi uppskattar lika mycket dina härliga, omtänksamma och trevliga ord! Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.
Har alltid fått snabba svar och blivit trevligt bemött. Verkligen varit toppen att arbeta som konsult hos Avanzera!
Tack Camilla, det har varit fantastiskt fint att arbeta tillsammans med dig också och stort lycka till nu direkt hos kund. /Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.
Otroligt trevligt konsultföretag som månar om sina konsulter. De matchar uppdrag med kompetens och intresse väl samt har en bra kontinuerlig dialog under hela uppdragsperioden. Kan varmt rekommendera Avanzera!
Felicia! Vad enormt glada vi blir av dina fina ord och rekommendationer! Massor av varma tack till dig. //Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.
Jag har arbetat som ekonomikonsult hos Avanzera i drygt 1,5 år och har under hela den perioden fått ett jättebra bemötande från samtliga på Avanzera. Väldigt duktiga på att ta hand om sin personal och som konsultchef går det absolut inte att ha någon bättre konsultchef än Vera. Hon gör verkligen det lilla extra. Toppbetyg!
Tack snälla Anton! Ditt omdöme betyder mycket för oss. Vera hälsar också och tackar för det mycket fina betyget. Verkligen enastående! ///Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.
Jag har arbetat som konsult hos Avanzera i nästan ett år tills företaget jag var uthyrd hos anställde mig. Ett stort tack till fantastiska Avanzera och världens bästa Helena för denna tid, verkligen! Finare arbetsgivare, kollegor får man leta efter! Ni gör ett otroligt bra arbete - så Keep up the good work!
Sinaida, vilket extraordinärt omdöme! Tusen tack ! Saknar dig som konsult och kollega men också kul att du nu blivit kund. Tack igen// Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.