Aversa Bygg

Aversa Bygg

Aversa Byggs två ledord i verksamheten är precision och punktlighet. Kontakta oss gärna!

7 omdömen om Aversa Bygg

Madelene N
Skrev om Aversa Bygg

Fullständigt lysande. Precis som man vill att det ska gå till. Aversa Bygg / Zoran monterade vårt kök efter att de första hantverkarna försvunnit. På en vecka blev allt rätt, klart och snyggt. Dessutom bra kommunikation nästan dagligen, tydliga fakturor och allt enligt tidsplan. Vi kommer definitivt anlita Aversa Bygg igen.

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Irja B
Skrev om Aversa Bygg

Aversa Bygg totalrenoverade min lägenhet under några veckor vintern 2014. Helhetsintrycket kan sammanfatta med punktligt och proffsigt. Är oerhört nöjd med deras insats och har rekommenderat dem vidare till flera vänner.

Susanna A
Skrev om Aversa Bygg

Smidiga att ha att göra med. Trevligt bemötande och ett utomordentligt väl utfört arbete. Tydlig kommunikation och avtal som ger mig som kund en stor trygghet.

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
ALEXANDRA W
Skrev om Aversa Bygg

Aversa Bygg är verkligen att lita på. När renoveringen av mitt golv var klart var jag mycket nöjd med både resultat och bemötande längs projektets gång. Har träffat Aversa några gånger efter det för kommande köksplanering etc, alltid med service i världsklass. Det är svårt att hitta en hantverkare att lita på som dessutom levererar, men jag har i alla fall hittat rätt!

Anna P
Skrev om Aversa Bygg

Vi är supernöjda med Aversa Bygg och kommer aldrig att anlita en annn firma. Kan starkt rekommendera dem! Jobbar snabbt med bra resultat.

Albin Mur & Puts AB
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Noggranna och duktig. Trevlig chef som bjuder på fika 😎

Tobbias L Tobbias L
Gunilla D
Skrev om Aversa Bygg

Väldigt bra, välgjort och snabbt utfört arbete vid ommålning och slipning av golv i en en-rummare. Effektiv kommunikation. Rekommenderar starkt Aversa Bygg-

Christine N
Skrev om Aversa Bygg

Zoran är otroligt serviceminded och väldigt kompetent, rekommenderas starkt!

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen