Babs Paylink AB

Babs Paylink AB

Ring 08-691 69 00 www.babspaylink.se
1.0

Babs Paylink är marknadsledande i Sverige inom tjänster och hårdvara för kortbetalning. Vi har betallösningar som passar alla: från den lilla affären på hörnan till stora kedjor. Fördelen med att anlita oss är att du får en flexibel lösning som är trygg, säker och håller hög kvalitet.

2 omdömen om Babs Paylink AB

Ajla K
Skrev om Babs Paylink AB

Tecknade avtalet 2012, som är på 36 månader. 2015 blev jag kontaktad per telefon från Babs Paylink Stockholm, om att kortterminalen behöver bytas ut. Jag påpekade att jag var nöjd med den dåvarande kortterminalen, men de sade att den modellen skulle avvecklas och att jag får en ny utan kostnad. Ett år senare upptäckte jag att jag hade ytterligare bidningstid på korterminalen, vilket gorde mig förvånad. Jag kontaktade Babs Paylink och man sade att jag hade i ett inspelat samtal tackat ja till 3 års bidningstid 2015. Vilket sätt att låsa kunderna genom en fejkad inspelning! Skamligt.

Ajla K gillar detta
Bed Factory Sweden
Skrev om Babs Paylink AB

Jag vill ta tillfället i akt att beskriva hur vi i vår affärsrörelse som inkluderar ett showroom just blivit bemötta av Babs Paylink. I samband med att vi utvärderar våra betallösningar så hörde vi av oss till Babs för att undersöka prisnivåer samt procedur för ev uppsägning. Det svar vi fick var att vårt nuvarande avtal förlängdes i mars 2016 automatiskt och eftersom vi inte hade sagt upp avtalet aktivt så har det förlängts i 3 år utan möjlighet till uppsägning! Jag kan endast dra slutsatsen att Babs inte fäster någon...

Svar från Babs Paylink AB

Hej Babs Paylink, Tack för att ni tagit vår feedback på allvar samt att ni varit hjälpsamma och proaktiva att hitta en väg framåt för oss som är bättre. Det stämmer också att vi aktivt skickat in en förlängning av avtalet. Med vänlig hälsning, Karl