Bankeryds Takläggare AB

Bankeryds Takläggare AB

Ring 036-37 00 52 bankeryds-taklaggare.se
4.5

Vi är ett lokalt företag, med våran bas i Bankeryd, som arbetar med att renovera och byta tak i Jönköping och Habo kommun med omnejd. Vi är ansvarsförsäkrade och innehar F-skattebevis, så du kan använda dig av rotavdraget. 2018 tilldelades vi priset "King of Roofs - Sveriges Bästa Takläggare" av BMI Sverige (Monier). Vi hjälper...

17 omdömen om Bankeryds Takläggare AB

Erik J
Skrev om Bankeryds Takläggare AB

Bankeryds takläggare hjälpte oss med ett fullständigt takbyte. Offerten var tydlig och följdes till punkt och pricka. Bytet förlöpte mycket väl och arbetet färdigställdes i tid med bra samordning med firman som installerade solceller samtidigt. Arbetet upplevdes som noggrant genomfört med bra kommunikation genom hela processen. Stort plus för att arbetsplatsen lämnades snygg och städad varje dag. Rekommenderas!

Lars-Ove A
Skrev om Bankeryds Takläggare AB

Blev bemött engagerat och positivt. Förväntade mig ett professionellt och engagerat bemötande. Blev verkligen inte besviken. Vi har fått en ny takbeläggning och det känns som om vi fått precis det vi ville ha.

Svar från Bankeryds Takläggare AB

Tack för ditt fina omdöme! Alltid ett nöje att arbeta hos er. Ha en fin jul och nyår. // Anna - Bankeryds Takläggare

Stig Arne O
Skrev om Bankeryds Takläggare AB

Mycket bra bemötande. Överraskande dyrt.

Svar från Bankeryds Takläggare AB

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme och tack för ett bra samarbete! :-) Ha en fin jul och nyårshelg! // Anna - Bankeryds Takläggare

Jonas J
Skrev om Bankeryds Takläggare AB

Inte så mycket kontakt med dem men ändå nöjd med arbetet.

Svar från Bankeryds Takläggare AB

Tack för omdömet och grattis till ert fina tak! Ha en bra jul och nyår! // Anna - Bankeryds Takläggare

Ingvar J
Skrev om Bankeryds Takläggare AB

Mycket proffsigt utfört arbete! Smidiga och trevliga!

Svar från Bankeryds Takläggare AB

Tack för ert omdöme och vilket fint tak ni fick! :-) Ha en fin jul och nyår. // Anna - Bankeryds Takläggare

Marcus A
Skrev om Bankeryds Takläggare AB

Enkel kontakt, bra dialog och tillmötesgående. Jobbet bra utfört och på plats som kommunicerat.

Svar från Bankeryds Takläggare AB

Tack för ditt omdöme och för ett bra samarbete under takbytet! Ha en fortsatt fin vecka! // Anna - Bankeryds Takläggare

Maria M
Skrev om Bankeryds Takläggare AB

De kändes pålitliga och var trevliga att ha att göra med. Vi fick svar på våra frågor och jobbet blev snabbt gjort.

Svar från Bankeryds Takläggare AB

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Ha en fin vecka! // Anna - Bankeryds Takläggare

Mats H
Skrev om Bankeryds Takläggare AB

Anlitade företaget för takbyte för ett år sedan. Bra bemötande och kommunikation från första kontakten. Gjorde dessutom ett bra jobb. Kan verkligen rekommenderas.

Svar från Bankeryds Takläggare AB

Tack för omdömet och grattis till ditt fina tak. Det blev ju superfint! Ha det så bra! // Anna - Bankeryds Takläggare

Peter F
Skrev om Bankeryds Takläggare AB

Bytte tak Bra offert innan, noggrann undersökning. Fick bra råd. Snabba och effektiva vid takbytet.

Svar från Bankeryds Takläggare AB

Ditt tak blev verkligen superfint, tack för ett bra samarbete. Ha en fin vecka! // Anna - Bankeryds Takläggare

Johan I
Skrev om Bankeryds Takläggare AB

Duktiga, snabba och bra kommunikation.

Svar från Bankeryds Takläggare AB

Hej Johan, Tack själva för ett bra samarbete och grattis till tätt och fint tak! Med vänlig hälsning, Anna / Bankeryds Takläggare

Lajos K
Skrev om Bankeryds Takläggare AB

Bankeryds Takläggare lade om hela taket och gjorde en del lagningar i takstommen. Tog en och en halv vecka och taket blev riktigt fint. Fakturan kändes rimlig. Vi hade bra kommunikation under hela processen. Trevliga och ärliga människor. Rekommenderar starkt!

Svar från Bankeryds Takläggare AB

Hej, Tack för ert fina omdöme och för ett bra samarbete i samband med takbytet. Ha en fortsatt fin vecka. Med vänlig hälsning, Anna / Bankeryds Takläggare

Stig Inge E
Skrev om Bankeryds Takläggare AB

Trevligt bemötande. Höll vad de lovade. Bra på att återkoppla. Köpte omläggning av papptaken på vår villa.

Svar från Bankeryds Takläggare AB

Hej Stig, tack för ert fina omdöme och tack för förtroendet. Nu har ni ett tätt och fint tak i många år framöver. Med vänlig hälsning, Florian / Bankeryds Takläggare

Emma F
Skrev om Bankeryds Takläggare AB

Mycket trevliga, gör ett jättebra jobb och ordning och reda! Nu hjälpte de oss med ett kompletterande av ett ytterligare snörasskydd på vårt tak som de gjorde åt oss för snart 1,5 år sedan!

Svar från Bankeryds Takläggare AB

Hej Emma, Tack för ett bra samarbete båda gångerna vi var hos er. Återkommande kunder är det bästa! Ha det fint! Med vänlig hälsning, Anna / Bankeryds Takläggare

Ulf I
Skrev om Bankeryds Takläggare AB

Jättebra bemötande och Bankeryds Takläggare AB levde verkligen upp till våra förväntningar dom gjorde ett kanon arbete när vi bytte från betongpannortak till ett plåtpannetak Hälsningar från Ulf Isaksson

Svar från Bankeryds Takläggare AB

Hej, Tack för ditt fina omdöme och grattis till ert fina tak på eran fina sommarstuga! God fortsättning! Mvh Bankeryds Takläggare

Lars A
Skrev om Bankeryds Takläggare AB

Dom gjorde ett bra jobb och var lätta att kommunicera med. Seriösa.

Svar från Bankeryds Takläggare AB

Hej, Tack själv för ett kanon samarbete och taket blev ju superfint! Mvh Bankeryds Takläggare

Jan Erik J

Bra utfört arbete,trevlig personal

Svar från Bankeryds Takläggare AB

Hej, Tack för förtroendet och grattis till ett fint och tätt tak. Mvh Bankeryds Takläggare

Bo G
Skrev om Bankeryds Takläggare AB

Proffsigt i allt ifrån 1:a kontakt till avslutat arbete. Enormt välordnat, höll rent och snyggt omkring sig och noga med att uppdatera oss på tidsplanen för alla moment.

Svar från Bankeryds Takläggare AB

Hej, Tack själva för ett bra samarbete och grattis till ett tätt och vackert tak. Mvh Bankeryds Takläggare