Barista Fair Trade Coffee

Barista Fair Trade Coffee

Ring 0901-313 45 www.barista.cc
4.5

Flertalet loungegrupper med sköna fåtöljer mixat med barbord och vanliga bordsgrupper ger en levande känsla. Vi är extra stolta över att blivit "Bäst i test" i Västerbotten Kurirens junigranskning av Umeås caféliv. Enda café med femma i betyg. Tackar!

6 omdömen om Barista Fair Trade Coffee

Micaela E
Skrev om Barista Fair Trade Coffee

Trevligt och mysigt! Kan varmt rekommenderas.

Nina F

Bästa Kaffet!

Therese B
Skrev om Barista Fair Trade Coffee

Trevligaste cafépersonalen i Umeå. Jag gillar inredningen. Den känns modern. Kaffet är gudomligt gott. Både som vanligt svart eller som latte. De har bra utbud när det gäller mat. Något för alla, vare sig man är vegetarian eller köttätare. Har absolut ingenting att klaga på. Barista Fair Trade Coffee är ett café som ett café ska vara!

Fanny C
Skrev om Barista Fair Trade Coffee

God mat, gott kaffe och dessutom fairtrade! Inredningen är inte riktigt min stil (väldigt modern), men ändå mycket fräsch.

Niklas Z
Skrev om Barista Fair Trade Coffee

Bra mat, gott kaffe och trevlig miljö. Alltid trevlig personal, helt klart Umeås bästa café.

Rebecca A
Skrev om Barista Fair Trade Coffee

Bästa kaffet jag har druckit sedan jag lärde mig dricka kaffe i Italien! Dock kan kaffekvalitén skilja väldigt mycket på vem som serverar. Jag fikade aldrig förrän de öppnade Barista. Nu är det standard!