Barista Fair Trade Coffee Linköping

Barista Fair Trade Coffee Linköping

Ring 013-10 10 90 www.baristafairtrade.com
3.4

Rättvisemärkt och Ekologiskt i samarbete md FN.

9 omdömen om Barista Fair Trade Coffee Linköping

Kristoffer F
Skrev om Barista Fair Trade Coffee Linköping

Gillar verkligen det här stället, har vid det här laget varit där så frekvent att det händer att min latte börjar göras i ordning redan innan jag hinner in i lokalen. Hitintills har jag bara stött på väldigt, väldigt trevlig personal (sånär som på en, som var lite mindre trevlig). Kan varm rekommendera stället!

Philippine v
Skrev om Barista Fair Trade Coffee Linköping

Mycket trevligt personal, god mat, gott kaffe, att det dessutom är ekologiskt och fairtrade gör att priserna känns rättvisa. Stort plus för de låga takeway-kaffepriserna!

Anna
Skrev om Barista Fair Trade Coffee Linköping

Barn är ej tillåtna på Barista vilket förklarades på ett mycket otrevligt sätt.

Maja N
Skrev om Barista Fair Trade Coffee Linköping

Ett mycket trevligt litet ställe mitt i stan med normaltrevlig personal. Det bästa med det här stället är att de kör fairtrade och ekologiskt. De har en osttallrik som är god ibland, men ibland utelämnar de ostsorter och lägger upp mindre ost i allmänhet. Så se upp! Det är ju ost med lite kex man vill ha, inte tvärtom!

Fanny C
Skrev om Barista Fair Trade Coffee Linköping

Ett av mina favoritställen! Det känns skönt att kunna äta och fika både rättvisemärkt och ekologiskt. Plus: Takeaway-kaffe till superpriser (liten 20 kr, stor 25 kr - oavsett vilken kaffedryck man väljer). Minus: Lokalen är en aning liten.

Maya Ö
Skrev om Barista Fair Trade Coffee Linköping

Toppen med stort fairtrade sortiment, men varför så höga priser?

Alexandra S
Skrev om Barista Fair Trade Coffee Linköping

Barista är ett riktigt trevligt cafe att sitta och hänga på, är man sugen på en trevlig brunch så erbjuder barista ett schtsst alternativ. Kom inte dit vrålhungrig bara för man blir inte stoppmätt, något som annars kanske associseras med brunch. Att mycket är rättvisemärkt känns också seriöst och bra!

Edit T
Skrev om Barista Fair Trade Coffee Linköping

Bra service och mycket gott kaffe! Lite höga priser, men det är det värt. Härligt med fair trade dessutom...

Dannyboi
Skrev om Barista Fair Trade Coffee Linköping

God frukost och trevlig personal. Sen är det självklart ett stort plus att de satsar på fairtrade också!