Barnmorskegruppen Mama Mia Söder BVC

Barnmorskegruppen Mama Mia Söder BVC

Ring 08-506 490 33 www.mamamia.se
3.7

Skandinaviens största mödravårdsmottagning med barnmorskor, ultraljudsbarnmorskor och gynekologer. Oavsett om du väntar barn, vill ha preventivmedelsrådgivning, göra en rutinkontroll eller veta mer om klimakteriet. Barnen har också en plats hos oss

3 omdömen om Barnmorskegruppen Mama Mia Söder BVC

Nikola T
Skrev om Barnmorskegruppen Mama Mia Söder BVC

Har varit med min fru på Mama Mia och bara haft positiva erfarenheter i kontakten med dem.

anna l
Skrev om Barnmorskegruppen Mama Mia Söder BVC

Hade en barnmorska vid namn Camilla under nästan hela min graviditet. Hon var så underbar och gullig! Kände värme hela tiden och fick så mycket hjälp av alla arbetande där. Camilla erbjöd sig tillochmed att vara med på min förlossning, fick tackkort av henne och en massa mail, vi hade superbra kontakt. rekomenderas varmt. de har så mycket att erbjuda - vårdcentral-mördavård-bvc -psykolog- allt!

Annika D
Skrev om Barnmorskegruppen Mama Mia Söder BVC

Jag gick till Mama Mia, men blev besviken. Först kunde jag inte ens tala med dem på telefon oavsett hur många gånger jag försökte. När jag äntligen lyckades och kom in i receptionen för mötet med barnmorskan, hälsade ingen mig, ingen frågade mig vad jag behövde. Jag var tvungen att söka och fråga efter barnmorskan och väntade i ett stort rum med så många andra mammor. Jag kunde inte sluta tänka på Ford och vad han menade med standardisering och förenkling att bearbeta högst input per tidsenhet att maximera vinsten. Då barnmorskan...

Olivia T gillar detta