Beautyface

Beautyface

Ring 08-667 07 25 www.beautyface.nu

Vi utför våra fillerbehandlingar med stylage - en naturlig kroppsgen som drar till sig vattenmolekyler och skapar fukt, volym och mjukhet i huden!

7 omdömen om Beautyface

Rachelle A
Skrev om Beautyface

Emanuell är duktig seriös, professionell och informativ. Stämningen på hans kliniken är aslappnande. Miljön är lugn och hygienisk. Jag rekommenderar honom!

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Mia H
Skrev om Beautyface

Mycket duktig seriös och informativ.Jag kan varmt rekommendera honom.Resultatet blev väldigt bra noggrann med kunden i fokus.Har knappt fått någon blånad eller liknande efter sprutan i läpparna.Grymt bra!!

Gina
Skrev om Beautyface

Okej ställe, har varit här flera gånger. Gillar stylage som Faramarz använder.

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Emma S
Skrev om Beautyface

F. Imanuell är fantastiskt professionell, noggrann och väldigt informativ om exakt vad han gör under behandlingen. Varm och fin människa som jag starkt rekommenderar! Jättenöjd

Frida S
Skrev om Beautyface

Världens trevligaste och lugn miljö att genomföra behandlingar på. Faramaz är väldigt informativ och är noga med att man förstått allt. Han känns seriös och noggrann, och väldigt lyhörd! Världens bästa ställe, prisvärt! Rekommenderar till alla jag känner!

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Malin R
Skrev om Beautyface

Jag tycker att besöket var mycket trevligt, precis som sist jag var där. Han är supertrevlig, informativ, professionell och jag är mycket nöjd med resultatet!

Josefin B
Skrev om Beautyface

Jag är sjukt nöjd med mina läppar. Innan var dom ojämna och Imanuell fixade dom perfekta. Rekomenderar alla att gå till honom.

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen