Bee's Thai

Bee's Thai

Ring 08-785 07 00 www.beesthaifood.se

Bee's Thai Food i Stockholm serverar traditionell thailändsk mat. All personal är thailändare som lägger ned stort engagemang och omsorg på maten.

3 omdömen om Bee's Thai

Calle L

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Nikke L
Skrev om Bee's Thai

Toppen för takeout (ena sonen får cravings för deras kycklingspett i jordnötssås varje gång han blir sjuk) men lite väl trångt och stökigt om man försöker äta där. Särskilt lunchtid då det känns som om halva poliskvarteret från andra sidan Kungsholmsgatan kommer för att hämta thai-mat. Själv är jag alldeles otroligt förtjust i deras gröna curry och deras tom kah.

Fritjof A och Calle L gillar detta
Fritjof A
Skrev om Bee's Thai

Grymt gott. Mycket prisvärt. Stora portioner. ==> Riktigt svårslaget. Det största problemet med Bee's Thai är att jag har väldigt svårt att motivera att beställa mat någon annanstans - förutom för att variera mig. Grym kyckling i grön curry. Try it!

Sim V gillar detta
Nybrogatan 38