Bil-Låsjouren

Bil-Låsjouren

Ring 070-725 25 23 www.bil-lasjouren-stockholm.se

Bil-Låsjouren i Stockholm har sedan 1993 arbetat i hela Storstockholm med Bil-Låsöppningar. Vi öppnar även bilar utrustade med Dead-Lock där bilnycklarna finns inlåsta i bilen. Ring oss på: 070-725 25 23

11 omdömen om Bil-Låsjouren

Linn Michelle K
Skrev om Bil-Låsjouren

Snabb och trevlig service. Låste ute oss själva och Bosse kom snabbt och hjälpte oss en lördagkväll. Han är trevlig och mycket kunnig. Rekommenderas starkt:)

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Mariann M
Skrev om Bil-Låsjouren

Mycket nöjd! Jag har fått hjälp med både låsbyte i vanlig dörr och installation av säkerhetsgaller till fönster. Bosse är supertrevlig, skicklig och jag känner mig trygg med honom. Tack för hjälpen!

Alex S
Skrev om Bil-Låsjouren

Hade totalhaveri med lås, jag på inne i lägenheten och grabben utanför. Regnet öste och låset gick inte att låsa upp från insidan eller utifrån med nyckel. Supertrevliga Bosse var på plats snabbt och låset bytes ut, pang och bom klart. Professionell service av yppersta klass.

Storstadens Lås
4.6/5 i betyg av 27 omdömen 4.6 av 27 omdömen

Fick riktigt bra och kunnig service när jag ringde. Lämnades med en känsla av att medarbetaren tog sig tid för att hjälpa mig på bästa sätt.

Birgit J
Skrev om Bil-Låsjouren

Supertrevligt bemötande! Bästa servicen någonsin. Bästa låssmeden! Tack Bo Frykman!

Linda G
Skrev om Bil-Låsjouren

Jag hade tappat bort min hemmanyckel och ringde Bosse Frykman. 10 min senare hittade jag min nyckel och utan krusiduller kunde jag avboka mitt ärende. Toppservice! Med vänlig hälsning Linda Gerstenmayer

Tvedbergs Lås
4.9/5 i betyg av 119 omdömen 4.9 av 119 omdömen

Snabb kontakt och dito hjälp av en glad, självständigt pysslande låssmed som gjorde allting precis som önskat mitt i pågående snöstorm. (Ja,

Sara S
Skrev om Bil-Låsjouren

Hade tappat bort nyckeln till takboxen dagen före semestern, stress, hällregn och kaos. Jag fick blixtsnabb hjälp och supertrevligt bemötande som lyfte resten av dagen. Tack!

Louis D
Skrev om Bil-Låsjouren

Kanonbemötande! Vi ringde för att att sätta i ett nytt lås, och när Bosse kom märkte han att betydligt mer behövde göras som han fixade utan ens ta betalt! Superservice, kan verkligen rekommendera. Väldigt trevlig!

Angelica H
Skrev om Bil-Låsjouren

Jag fick hjälp som sträckte sig långt utöver vad de alls hade behövt göra egentligen, och detta är den bästa service jag fått av ett företag någonsin, på riktigt! Jag blev bestulen på min väska (inkl nycklar) och hade världens sämsta dag. Bosse från Bil-låsjouren kom hem till mig supersnabbt och fixade upp mitt extremt struliga lås. Han var så himla serviceinriktad, hjälpsam och trevlig, och detta låter kanske lite klyschigt och fånigt, men jag menar det verkligen: dagen blev faktiskt lite bättre, mitt i allt elände med...

anders s
Skrev om Bil-Låsjouren

Bilnycklar borttappade på långpromenad... Hemnycklar inlåsta i bilen... Inga extranycklar tillhanda... KAOS!!! Räddaren i nöden blev billåsjouren som med snabb inställelse, erfaret micklande med lååånga metallkrokar, och med ett mycket vänligt och serviceinriktat sätt fick ur hemnycklar som låg på mkt svåråtkomligt ställe... Stort tack för finfin service /Anders

Maria E
Skrev om Bil-Låsjouren

Vi hade ett litet barn på 9mån som vi satt i bilen. På väg att sätta oss går alla dörrar i lås med barnet inne. Ringde polisen som i sin tur ringde Bil-låsjouren. Vi velade mellan att slå in rutan eller vänta på låssmeden men han kom så snabbt så vi fick hjälp in i bilen utan att slå sönder någon ruta och riskera glassplitter i hela bilen. Mycket trevlig kille, otroligt skicklig, flexibel, lugn och lyhörd. Tackar och rekommenderar ödmjukast.

Lisa
Skrev om Bil-Låsjouren

Lånade en kompis g:a skitbil som låste sig...med nyckeln och hunden i bakluckan. Ringde Bil-Låsjouren som var på plats inom 30 minuter ute på Ekerö en lördagseftermiddag! Han fifflade ut nyckeln med en lång stålvajer och blodtrycksmanchett som värsta utbrytar/inbrytarkungen! Extremt proffsigt. Men så klart kostade det lilla klanteriet sin slant. Slapp dock både ny ruta och annat trassel.