Bil & Motor i Ekeby

3.7

3 omdömen om Bil & Motor i Ekeby

David H
Skrev om Bil & Motor i Ekeby

Mycket proffsiga och väldigt kunnig personal. Har motoroptimerat 4 av mina bilar där och rekomenderar alla mina vänner att åka och besöka dem. Kan även tilläga att de har en väldigt fin verkstad också. Hälsn David

Speedy Bilservice Limhamn
4.8/5 i betyg av 636 omdömen 4.8 av 636 omdömen

Very good service, amazing! Highly professional, quick and efficient. High courtesy. Strongly recommended!

Leaseplan S Leaseplan S
Viktor E
Skrev om Bil & Motor i Ekeby

Måste bara säga vilket otroligt trevligt bemötande och proffsigt upplägg. Vi kommer att lämna in vår bil hos er igen. Tack ännu en gång !

Jessika H
Skrev om Bil & Motor i Ekeby

Anförtrodde dem med min BMW E38 740d -00 som jag ville ha motoroptimerad. I samband med detta frågade jag om han gjort just E38 740d innan, han svarade att de var likvärdiga gamla 530d. Jag påpekade att 740d har både en master och slave ECU jämfört med en enda ECU i 530d och att jag läst mig till på diverse chiptuningforum att just E38 740d var vanskiga att trimma via OBD, han svarde att det inte var några som helst problem för honom och att han visste vad han höll på med. När Dennis Stendahl som driver firman kopplade...

Speedy Bilservice Åhus
4.8/5 i betyg av 807 omdömen 4.8 av 807 omdömen

Ombesiktning- bromsrör bl a - fick en bra känsla trots hög kostnad- men både Robin o företaget kändes seriöst- så tummen upp👍

Margareta Ann-sofie H Margareta Ann-sofie H