Black Eye Media AB

www.blackeyemedia.se

8 omdömen om Black Eye Media AB

Boo Energi
Skrev om Black Eye Media AB

Mycket bra och praktisk utbildning som jag har nytta av i mitt dagliga arbete.

Filippa Maria Margareta J
Skrev om Black Eye Media AB

Gick en kurs i wordpress i januari, har efter det kunnat bygga en helt ny websida från grunden och nu lanserat den! Kursen var jättelärorik och enkel att hänga med på, även för en som aldrig tidigare hört talas om wordpress. Tack!

CLARA K
Skrev om Black Eye Media AB

Gick en tvådagarskurs i Wordpress som var lärorik och givande. Rekommenderas starkt!! Tack till kursledaren.

Astrid evelina R
Skrev om Black Eye Media AB

Har under våren gått tre nybörjarkurser hos Black Eye Media. Photoshop, Premiere Pro och InDesign. Efter alla kurser har jag gått därifrån och kunnat använda programmen. Jag har fått tillräkligt med kunskap för att kunna utforska på egen hand och börja producera innehåll som ska publiceras på hemsidor, sociala mediekonton etc. Upplägget är väldigt pedagogiskt och genom att fokusera på några få verktyg i varje program, de som ger störst effekt, så kommer man långt på en två-dagars kurs. Tempot är bra, man lär sig, repeterar...

Rewan K
Skrev om Black Eye Media AB

Tog en kurs i Wordpress hos Black Eye Media som var väldigt lärorikt, upplägget på kursen var bra och enkelt att förstå hur WordPress fungerar. Perfekt kurs för mig då jag fick lära mig en hel del. Kursledare var Duktig och kunnig, tipsar varmt andra att gå kursen.

Vian F
Skrev om Black Eye Media AB

Gick en kurs i Photoshop under febrauri månad som var lärorikt och extremt givande. Väldigt nöjd. Rekommenderas starkt!! Tack till kursledaren.

Nathalie Nahaieh N
Skrev om Black Eye Media AB

Gick nyss en Wordpresskurs (I Januari) för Black Eye Media AB, som var otroligt bra, matnyttig och väldigt omfattande. Vi gick igen hela wordpress admin, många plugins och pratade även sök motor optimering (vilket var en av anledningarna till jag var där). Jag var total nybörjare och kursen var kanske lite väl teknisk. Jag gillar mera att designa och skapa, och det var därför kul att vi mot slutet av kursen fick göra just det. Rekommenderas!

Hans M
Skrev om Black Eye Media AB

Ett mångfacetterat enmansbolag med många tjänster, bl a kurser i Wordpress (WP) vilket är det jag endast skriver om. En allt för stor del av lärandet lades på hur man laddar ner WP vilket inte bara är svårt och krångligt utan helt onödigt då flesta webbhotell har "oneklick-installer", minst en halvdag på lades på detta och då blev kursen för dyr som innan var i hygglig prisklass. All dokumentation, i princip handlade om detta som vi fick på fil. Nästan ingen om själva hanteringen om hur man bygger sida eller hantering...