BlomQuist Städservice

BlomQuist Städservice

Ring 08-555 541 41 www.bqstad.se
4.4

BlomQuist Städservice grundades 2007. Vi såg att det fanns ett stort gapande hål i marknaden där seriösa, moderna städbolag efterfrågades, och vi bestämde oss för att starta det bästa någonsin. Industriåldern är över, vi är på väg in i en tidigare outforskad värld där informationsflödet ser annorlunda ut. Dagens människa...

7 omdömen om BlomQuist Städservice

Hans Runo P
Skrev om BlomQuist Städservice

Varning Anlitade dem i 2 år och var jättenöjda. Under våren 2019 slutade ett antal nyckelpersoner och då verkar det mesta ha havererat. Dök upp vid fel tillfälle, utlöste larmet i huset, dålig städning etc etc gjorde att vi avslutade med dem i September 2019. Vi lämnade autogiro öppet så att de skulle kunna avsluta sina fakturor. I Februari 2020, dvs 1/2 år efter att vi sagt upp dem fick vi en faktura med debitering för ej utförd städning, bortplockade sparade timmar etc. Verkar aldrig ta slut på detta. UNDVIK DEM

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 201 omdömen 4.5 av 201 omdömen

Melissa M
Skrev om BlomQuist Städservice

Hög kvalité och oslagbar service! Ångrar inte en sekund att vi har anlitat Blomquist, förstår inte hur vi klarade oss utan städhjälp innan :-)

Birgit T
Skrev om BlomQuist Städservice

med städningen med en fart som var otrolig. Allting blev skinande rent och blankt! Jag är så nöjd och tacksam! Mitt betyg blir 5++++ Birgit Tränk

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 142 omdömen 4.4 av 142 omdömen

Har köpt en flyttstädning på en trea, vi är absolut nöjda med resultaten.

Monika B
Skrev om BlomQuist Städservice

Är mycket nöjd med Blomquist Städservice ??! De är pålitliga och flexibla och anpassar sig till kundens behov och önskemål hur städningen ska utföras. Personalen på kontoret är trevliga och tillmötesgående om det är något man undrar över. Städarna är noggranna och skickliga och gör ett fantastiskt jobb. Kan varmt rekommendera dem!

Annica h
Skrev om BlomQuist Städservice

Super nöjd! Så skönt att komma hem till ett skinande hem. Kan skapa min egna städ önskemål och instruktioner. Lätt att kommunicera med kontoret både på mail och telefon. Ska boka fönsterputsning av dom inom kort! Alla borde testa att ha hemstädning minst 1 gång i sitt liv. /A.H tumba

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 529 omdömen 4.8 av 529 omdömen

Martina N Martina N
Jim R
Skrev om BlomQuist Städservice

Jag jobbar som Fastighetsmäklare och rekommenderar Blomquist Städservice till mina kunder. Efter flera år av huvudvärk när städfirmorna inte sköter sig och "projektledning" för åtgärdande av dåliga flyttstädningar träffade jag Blomquist Städservice och efter det har jag ingen huvudvärk längre. Alla kunder som jag har rekommenderat att använda Blomquist Städservice har varit väldigt nöjda och tackat för rekommendationen. De kommer när de ska och är den enda städfirma jag har samarbetat med som aldrig har fått en anmärkning....

Alexander J
Skrev om BlomQuist Städservice

Riktigt bra och pålitliga! Inge hitte-på-firma med f-skattsedel. Detta är en riktig firma med bra kvalité!

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2255 omdömen 4.7 av 2255 omdömen