Blondies Snabbtvätt & Skrädderi HB

2.6

10 omdömen om Blondies Snabbtvätt & Skrädderi HB

Maria M
Skrev om Blondies Snabbtvätt & Skrädderi HB

Bästa kemtvätten! Supertrevlig personal som tar hänsyn till alla kunder. Är alltid lika nöjd!

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 529 omdömen 4.8 av 529 omdömen

Martina N Martina N
George M
Skrev om Blondies Snabbtvätt & Skrädderi HB

Trevligt bemötande är bara förnamnet. Kostymen som den erfarna skräddaren fixade räddade verkligen mig inär mitt bröllop! Rekommenderar starkt Blondies kan inte hålla med om övriga kommentarer

Parma  T
Skrev om Blondies Snabbtvätt & Skrädderi HB

Så hemskt otrevlig & arg gubbe! Ställde frågan om hur de lagar fodret på en skinnjacka som jag hade med mig? Han blev arg och sa att jag får gå därifrån och söka någon annan!!! Har aldrig varit med om ett sådant bemötande någon annan stans... gå inte dit!!

Elin
Skrev om Blondies Snabbtvätt & Skrädderi HB

dålig service, skilde sig mycket mellan det pris vi kom överrens om samt det slutliga priset

Karin P
Skrev om Blondies Snabbtvätt & Skrädderi HB

OBS! Detta är ingen auktoriserad kemtvätt!!! Det blev en dyrköpt erfarenhet för mig. De följer inte instruktioner i plagget när de tvättar vilket resulterade i förstört plagg för min del. Otrevlig och dryg personal som inte vill ta ansvar och absolut inte ersätta. Blir nu anmälan till allmänna reklamationsnämnden istället.

teodor b
Skrev om Blondies Snabbtvätt & Skrädderi HB

Otrevlig och dryg ägare. Vill du ha något mer än standardtvätt eller de enklaste skrädderitjänsterna ska du inte gå hit. Här finns ingen servicevilja..

teodor b

Tiffany M
Skrev om Blondies Snabbtvätt & Skrädderi HB

Jag har varit där ett par gånger och lämnat in dyra festklänningar som endast går att kemtvätta och fått väldigt fina resultat. Personalen var väldigt trevliga! Rekommenderar Blondies kemtvätt!

Mikael H
Skrev om Blondies Snabbtvätt & Skrädderi HB

Har varit förbi där ett antal gånger, måste säga att det är den bästa kemtvätten som finns och det menar jag verkligen! Lämnade in min frus klänning på två ställen innan, där dem på ena stället påstod att de inte fick bort fläcken med de medlet dem använde, vilket låter konstigt. Fast på kemtvätten i sollentuna så fick dem bort fläcken helt och hållet. Rekommenderas varmt! Bra service Bra resultat Tack!

Erik J
Skrev om Blondies Snabbtvätt & Skrädderi HB

Väldigt otrevliga. Min kemtvätt var lika smutsig innan som efter "påståd" kemtvättningen. Kommer aldrig komma tillbaka. GÅ INTE DIT