Boets Bildemontering AB

2.3

36 omdömen om Boets Bildemontering AB

Rolf-Erik Gustav E
Skrev om Boets Bildemontering AB

Köpte ny original högtryckstpump för insprutning. Rätt del och bra pris. Bra bemötande.

David A
Skrev om Boets Bildemontering AB

BEDRAGARE KÖP INTE . LURENDREJARE OCH TJUVAR ÄR VAD DESSA SKAMFILADE ÄR .RIKTIG URSEL.

ENSBIL Sverige AB
Skrev om Boets Bildemontering AB

Varning! Köp aldrig något av det här företaget! Framförallt, betala inte i förskott! De har inte koll på någonting. Jag är företagare som har varit i bil branschen rätt så länge. Vi har handlat av flera olika företag inom bildemontering/begagnade försäljning, men detta bolag är nog en av dem värsta bolagen du kan handla ifrån. Jag kan berätta att vi valde att swish för en produkt vi köpte för ca 2 års sedan och ännu inte har erhållit produkten. Många telefonsamtal har varit och det mest roliga är att de erkänner att...

BO H
Skrev om Boets Bildemontering AB

VARNING! Köpte en Turbo av Boet i början av juni månad som inte fungerade. Tog kontakt med Boet och fick rekommendation av Elias att ha olja med på semestern så att att inte motorn skadas. Väl hemma fick vi en ny turbo och då hade vi gjort av med 15 liter olja samt arbete för att byta den söndriga. Nu önskade vi få ersättning för extra arbetet, material samt den trasiga turbon. Här börjar det stora problemet! Vi har varit i kontakt med Jonatan, Linus, Kristoffer och alla förstår frustrationen över att vi ligger ute med...

CARL-ERIK S
Skrev om Boets Bildemontering AB

Går säkert bra att handla här om man har tur och får det man köpt, men blir det problem, ja då blir det problem! Nu kan man inte ge noll i omdöme men det hade jag gjort! Håll er borta från detta företag. Reklamationshantering existerar inte här över huvud taget. Glöm konsumentköplagen, den verkar inte gälla på denna firma.. beställt för första och sista gången hos dem. Nu är de anmälda till Konsumentverket. Gör er själva en tjänst och köp inget från Boet Bildemontering!

HENRIK W
Skrev om Boets Bildemontering AB

Varning! Köp aldrig något av det här företaget! Framförallt, betala inte i förskott! De har inte koll på någonting. På tredje försöket och efter flera månader lyckades de skicka rätt katalysator. Flera gånger under månaderna gav jag upp och bad dem om returfraktsedel och att få pengarna tillbaka. De återkopplade aldrig, inte heller när de lovat. Sedan verkade de inte ha koll på att jag hade två katalysatorer som tillhörde dem. När jag väl fick en returfraktsedel, efter att själv ha bett om det, fick jag en adresserad till mig själv (!) Puh...

SAHRAN P
Skrev om Boets Bildemontering AB

Varning Varning Varning !!! Köpte ny Turbo som inte passar till min bil så ringde och de sa mig att den passar men Turbo absolut felaktigt. Jag åkte dit 20 mil ifrån för att visa min gammal turbo och ny Turbo det var stor skillnad. De lovade mig vi löser det och tagit ny Turbo med orginalpakning och pengar tillbaka. Väntade hela tiden för återbetalning och sen fick inte än så ringde igen flera gången de sa mig vi fick inte Turbo hur skulle återbetalning till dig. Jag har redan lämnat åkte 20 mil dit och 20 mil tillbaka...

MARKKU V
Skrev om Boets Bildemontering AB

Baklykta ytterglas BMW X3. Allr bara bra.

DARKO S
Skrev om Boets Bildemontering AB

Fick ut en begagnad växellåda som vi monterade och var kass. Får ut en ny som fungerar men att få ersättning av dem för arbetet har jag än idag inte lyckats med trots att jag ringt dem 7-8 gånger i över en månads tid. Dem lovar att den skall lösa det och ringa tillbaka men tyvärr inte gjort det än. Känns som om dem driver ett dagis och inte ett företag. Handla ej här

TOMAS F
Skrev om Boets Bildemontering AB

Beställde en plastdetalj till kofångaren. Delen kostade ny 400kr enl. Säljaren. Betalade 270 ink frakt. Delen var felaktig. Fick inget svar efter påpekande via Mail. Beställde ny originaldel. Kostade 22kr..

MAHMOUD A
Skrev om Boets Bildemontering AB

Varning!!! Köp aldrig från detta oseriösa företag. Usel service!!!

STIG N
Skrev om Boets Bildemontering AB

Beställde en baklykta till en lite ovanlig bilmodell. Boets hade ingen hemma men skaffade fram en från ett annat företag. Baklyktan var i fint skick och av rätt modell. Priset var högt men OK. Jag är nöjd.

Valmir R
Skrev om Boets Bildemontering AB

RIKTIG HEMSKT FÖRETAG.OSERIÖSA RESPEKTLÖSA PERSONAL SOM FÖRSÖKER LURA KUNDER .SÄLJER TRASIGA DELAR OCH TAR INTE TILLBAKA DOM.REKOMENDERAR EJ

Speedy Bilservice Eskilstuna
Skrev om Boets Bildemontering AB

Beställde en Hella lykta med original artikelnummer, man såg att det var en Hella på bilderna, säljaren angav också att det var en Hella Original lykta. I själva verket fick vi en lykta med märket DEPO från Taiwan, ringer till företaget där säljaren säger att allt är rätt och inte erkänner att de har falsk marknadsföring. Alltså marknadsför de Hella produkter men skickar billigt alternativ.

Valmir R gillar detta
HÅKAN L
Skrev om Boets Bildemontering AB

UTMÄRKT SERVICE OCH SNABB LEVERANS! Kan verkligen rekommendera Boets bildemontering dom är, hjälpsamma, har bra priser och service samt snabb leverans. Om behovet uppstår för mer delar så vänder jag mig givetvis i första hand till Boets bildemo. TACK FÖR PROFESSIONELL HJÄLP! REKOMMENDERAS!! Håkan L

MICHAEL K
Skrev om Boets Bildemontering AB

VARNING FÖR DETTA FÖRETAG!!! Är det värsta skojare jag råkat ut för i mitt 56 åriga liv. Totalt oseriösa o säljer trasig bilmotor o vägrar ersätta för lagning. Deras helt inkompetenta så kallade säljare klarar inte av vare sig att svara i telefon , mail eller sms när man skriver till dem. Så mitt tips till er alla , KÖP inte från detta oseriösa och fullständigt inkompetenta företag , du blir till 100 % lurad. En mycket besviken kund En fullständig katastrof till företag

HENRIK W och Valmir R gillar detta
Damir K
Skrev om Boets Bildemontering AB

Dåligt utav dem att försöka hävda att man har skapat själv felet på den nya grejen man har fått som inte funkar

Michal K
Skrev om Boets Bildemontering AB

Jag bestälde en fråntbalk , efter 1 månad började ringa dom när jag inte fick delen, personalen sa do ska kolla med cheeffen och ringa tillbaka . efter en vecka ringde jag igen , nån annan personal svarade sa samma sak igen gjorde tredje försök , nu har gått 2 månader och jag fick varken vara eller pengar tillbaka ingen ringde tillbaka !! SÅ DÅLIGT

Jorma Juhani M
Skrev om Boets Bildemontering AB

Riktigt skitföretag totalt oseriösa säljer trasiga delar och tar inte ansvar för det, svarar inte på påpekanden och förhalar tillbaka betalning, passa er för dom.

MICHAEL K och Kevin J gillar detta
Tobias A
Skrev om Boets Bildemontering AB

Bra service o fina delar, delarna kom fram utan skador tack posten för smidig leverans

Karl-henrik A
Skrev om Boets Bildemontering AB

Bra service/stort utbud stamkund hos dom

Jens H
Skrev om Boets Bildemontering AB

Varken trevliga, hjälpsamma eller billiga. Plus dålig koll på grejerna.

Stefan P och Kevin J gillar detta
Sture O

Tack för hjälpen bra lösning av Peter / Sture

Lina  A
Skrev om Boets Bildemontering AB

Inga problem. Skulle skrota bilen och blev tilldelad via skrotabilen.se. Fick info från början av Boets att det kunde dra ut på tiden pga avståndet så jag fick möjligheten att välja annan skrotfirma om jag ville. Jag meddelade att jag inte hade nån brådska. Nu är allt klart och jag fick dessutom rejäl ekonomisk kompensation från Boets pga det drog ut på tiden.

Kalle R
Skrev om Boets Bildemontering AB

Skojare som skickar dels en defekt del. Dessutom skickas delen olåst/ej plomberad som det enligt märkesverkstad borde göras för att elektroniken inte ska skadas vid hantering/transport. Deras reklamationsprocess är ett skämt. Kommer aldrig köpa från dessa amatörer

Anders A
Skrev om Boets Bildemontering AB

Instämmer.....ingen hjälp och bara hänvisar till Fortus. MKT dåligt. Faktura avgift.????

Alexander T
Skrev om Boets Bildemontering AB

Väldigt missnöjd. Ringde 09:03 för att jag var i behov av ett partikelfilter till min v70. De hade rätt på hyllan men han såg inget pris. Så lovade att återkomma. Och det gjorde han. 2000 kontant eller swish. Bra service så långt. Väl där hade priset stigit 50 %. De får nog göra nåt åt inflationen i boet. kundfokus noll, beroende på vem du blir bemött av.

Ali M

Mycket bra, snälla vill mig hjälpa Ni bästa Skrot

Andreas H
Skrev om Boets Bildemontering AB

Riktigt dålig service, väldigt oseriösa.

MICHAEL K och 3 andra gillar detta
Angelika I
Skrev om Boets Bildemontering AB

Tack för hjälpen med valet av generator nu är den monterad återkommer

hans l
Skrev om Boets Bildemontering AB

Oseriösa, ute efter dina slantar, men vill inte hjälpa dig få rätt grejer, kan ej rekommendera. 1. skickar saker utan att kontrollera om de verkligen passar just din bil 2. hutlösa fraktkostnader 3. när du kontaktar dem låtsas de som att det regnar, alltså ingen vilja att försöka rätta till problemet 4. Använder bildelsbasen bristfälliga register för att komma åt dina slantar 5. Betala aldrig i förskott! Du kommer att bli blåst. Ta faktura och returnera, då kan de inte göra något.

kalle S
Skrev om Boets Bildemontering AB

Bra Service löst delen på bil till bra pris o snabb leverans Rekommenderas

kalle S gillar detta
Peter A
Skrev om Boets Bildemontering AB

Jag driver bilverkstad och har velat gynna företag i min omgivning men Boets Bildemontering är en katastrof Ringde i går vid 11.00 tiden och beställde en vara som dom lovade att skicka så jag hade den till dagen efter inget paket dök upp varvid jag ringer och frågar, ingen har koll vad som skickats pratar med deras packavdelning och får till svar att vi missade skicka den. Detta är inte första gången det händer heller. Kundbilen är en företagsbil och blir nu hängande ytterligare en dag på lyften DETTA ÄR INTE OK!!!!!!!!

Lena D
Skrev om Boets Bildemontering AB

Katastrof! Beställde fjäder till en sprinter den 17/3 2015 faktura har kommit ska vara betalt den 16/4 men varan har inte kommit än!!! Ringe till dem fick ingen svar och han som jag har pratat med sa att han vill inte prata mer och slängde luren! Ingen kompetens och mycket dålig företag! Håll borta i från de!!!

kalle a
Skrev om Boets Bildemontering AB

Köpte en begagnad lampa till min passat men när den kom så var den ny det hade ja inte räknat med vart tvungen o gå in på deras webbsida o kolla igen o ja den skulle vara ny, som sagt trodde ja köpt en begagnad men fick ny det kan ja bara tacka för!!!!

TONI T
Skrev om Boets Bildemontering AB

Katastrof! Sämre kundbemötande får man leta efter, följde deras instruktioner till punkt och pricka vid retur av en del, Boets lyckades med konstverket att få det till att jag gjort fel. Har nu varken reservdel eller 1200kr. Omöjliga att diskutera med. Håll er borta från den här firman.

Stefan P och Ahmed Rasheed gillar detta